خدمات سئو اپلیکیشن HDM مشاهده رشدی چشمگیر در تعداد نصب و بازدید اپلیکیشن شما

اپلیکیشن‌ها ممکن است در اپ استورهای موبایل کم‌تر دیده شوند یا تعداد نصب کمی داشته باشند، اما با خدمات سئو اپلیکیشن HDM شامل موارد زیر، شما می‌توانید رشد چشمگیری در تعداد نصب و بازدید اپلیکیشن خود مشاهده کنید.

خدمات سئو اپلیکیشن HDM انتخاب هوشمندانه ای برای شما است چون ما در خدمات سئو اپلیکیشن خود :

application (1)

افزایش نصب اپلیکیشن به صورت ارگانیک

تیم سئــو HDM متشکل از کارشناسان مجرب حوزه سئو با علم به اینکه جذب کاربر فرآیند پرهزینه‌ای است، به همین دلیل از  تکنیک‌های بهینه‌سازی برای اپلیکیشن‌ها در اپ استورها استفاده می‌کنند تا شما افزایش نصب ارگانیک داشته باشید.

overview (1)

بک‌لینک سازی برای افزایش تعداد بازدید

بک‌لینک سازی یکی از تکنیک‌های سئو است که برای افزایش بازدید وب‌سایت‌ها از آن استفاده می‌شود. پس زمانی که موضوع سئو به میان می‌آید، از این روش هم می‌توان برای افزایش تعداد بازدید اپلیکیشن‌ها نیز استفاده کرد.

search (2) (1)

تحقیق در مورد کلمات کلیدی

تحقیق کلمه‌ی کلیدی جز جدایی‌ناپذیر هر فرآیند بهینه‌سازی است؛ بنابراین برای اینکه اپلیکیشن شما در اپ استورها بهینه‌سازی شده باشد، باید تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

app-development (1)

بهینه‌سازی اپلیکیشن برای جستجوهای اپ استورها

تیم سئو HDM درست مثل خدمات سئو سایت، فعالیت‌هایی انجام می‌دهند تا زمانی که کاربران نام اپلیکیشن یا عنوان دسته اپلیکیشن شما را در اپ استورها جستجو می‌کنند، اپلیکیشن شما به آن‌ها نمایش داده بشود.

همین حالا درخواست سئو اپلیکیشن خود را ارسال کنید

برای شروع داستان موفقیت خود در فضای دیجیتال اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید. البته اگر سوالی ذهن شما را به خودش مشغول کرد، در خصوص دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با پشتیبانی آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM ارتباط برقرار کنید.

دیگر نگران دیده نشدن اپلیکیشن خود توسط کاربران نباشید.

پیدا کردن یک اپلیکیشن از میان ۴ میلیون اپلیکیشن دیگر در اپ استورها برای کاربران بسیار سخت است. اما اگر از خدمات ASO برای بهینه‌سازی اپلیکیشن خود استفاده کنید، این ۴ میلیون برای شما چیزی بیش از یک سوء‌تفاهم نخواهد بود. چون در خدمات سئو اپلیکیشن موارد زیر بهینه‌سازی می‌شود:

writer (1)

عنوان اپلیکیشن

این بخش از اپلیکیشن شما نقش مهمی در سئو ایفا می‌کند. پس باید عنوان اپلیکیشن خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که عنوان بتواند کلمات کلیدی اصلی اپلیکیشن شما را توصیف کند.

newspaper (1)

متن توضیحات اپلیکیشن

بخش دیگری که شما می‌توانید به کمک آن کاربران را به اپلیکیشن خود جذب کنید، متن توضیحات اپلیکیشن است. پس این متن باید به گونه‌ای نوشته شود که بتواند از کاربران را به خود درگیر کند.

box (1)

زیرعنوان اپلیکیشن

زیرعنوان اپلیــــــکیشن محلـی مناسبــــــی  برای استفـــاده  از  سایر کلمات کلیـــدی اصــلــی اپلیکیشن شما است که نتوانسته‌اید از آن‌ها در عنوان اپلیکیشن خود استفاده کنید.  پس در این بخش کلمات  کلیــدی اصلی خود را قرار بـدهیــد  و احــتمال دیـــــده‌شـــدن اپلیکیشن خود را بیشتر کنید.

blogging (1)

کلمات کلیدی اپلیکیشن

کاربران برای رسیدن به اپــلیـــکیشـن مـــــوردنظــر خود  از جستجو داخل اپ استورهــا نیز استفاده می‌کنند، پس برای اینکه اپلیکیشن شما به آن‌ها نمایش داده شود، توجه به کلمات کلیــدی باید بسیار برای شما اهمیت داشته باشد.

catalog (1)

امتیازدهی و نظر کاربر

کاربران به اپلیکیشن‌هایی امتیاز بالاتری می‌دهند که بتوانند به خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کننــد. پس اگر برای امتیازدهی یا ثبت نظر، پلاگین مناسبی در اپــلیکیشن خود قرار بدهیــد، احـتمـــال بسیـاری وجود دارد که اپلیــکیشن شما امتیاز بالاتری کسب کند.

چرا تیم سئوی HDM ؟

ما در خدمات سئو اپلیکشن خود اقدامات زیر را برای شما انجام می‌دهیم
goal

شناسایی اهداف شما

قبل از هر اقدامی باید بدانیــــد که برای رســـیدن به چه هدفــــی می‌خواهـــید از خدمات ســـئو اپلیکیشن استفاده کنید. چون برای افزایش تعداد نصب یا افزایش میزان بازدید اپلیکیشن خود باید از استراتژی‌های سئو متفاوتی استفاده کنید.

data

تحلیل رقبا

این موضوع به شما کمک می‌کند تا فرصت‌هایی را شناسایی کنید که می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود استفاده کنید.
keyword

تحقیق کلمه کلیدی

اگر به دنبال این هستید تا میزان بازدید اپلیکیشن خود را افزایش بدهید، تحقیق کلمه کلیدی شما را کمک خواهد کرد تا به این هدف خود برسید.
search (2) (1)

تدوین استراتژی سئو مناسب اپلیکیشن شما

اگر برای رسیدن به اهداف سئو اپلیکیشن خود مانند افزایش تعداد نصب اپلیکیشن، استراتژی مناسبی داشته باشید، در زمان کوتاه‌تری می‌توانید به هدف خود برسید.

گره های ذهنی خدمات سئو اپلیکیشن

تــفــاوت اصــلی موجود میــان نتــایج ارگانیــک و پولی این است که در نتایج ارگانیک شما بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنید و تنها براساس الگوریتم‌های موتورهای جستجو، رتبه بهتری در صفحه نتایج به‌ دست  می‌آورید.

درواقع استراتژی سئو به شما کمک می‌کند تا دید بهتری از فعالیت‌های سئو خود داشته باشید و همچنین بتوانید تحلیل و آنالیز بهتری از آن‌ها داشته باشید.

تیم سئو HDM در خدمات سئو اپلیکیشن، تمام آنچه که شما برای بهینه‌سازی اپلیکیشن خود در اپ استورها نیاز دارد را فراهم می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شناسایی اهداف
  • تحلیل رقبا
  • تحقیق کلمه کلیدی
  • تدوین استراتژی سئو مناسب اپلیکیشن شما

در سئو اپلیکیشن مواردی مانند عنوان، متن توضیحات، زیرعنوان، کلمات کلیدی و امتیازدهی و نظر کاربر بسیار اهمیت دارد و اگر شما به دنبال این هستید تا تعداد نصب یا میزان بازدید اپلیکیشن خود را افزایش بدهید، باید به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشید.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره