با سئو سایت حقوقی مشتریان بالقوه را هدف قرار بدهید.

بیشتر متقاضیان خدمات حقوقی عبارتی مانند سایت معتبر حقوقی، بهترین سایت حقوقی و سایت خدمات حقوقی را در گوگل جستجو می‌کنند؛ بنابراین شما به عنوان صاحب یک بیزینس حقوقی برای اینکه در جستجو آن‌ها دیده شوید باید از خدمات سئو سایت استفاده کنید.

خدمات سئو سایت وکلا

چون خدمات سئو حقوقی آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM به شما کمک می‌کند تا :

رتبه بهتری در گوگل کسب کنید

ما در خدمات سئو حقوقی خود رابطه‌ای دوستانه میان وب‌سایت حقوقی شما و گوگل برقرار می‌کنیم که این کار باعث می‌شود تا ظرف مدتی مشخص رتبه وب‌سایت حقوقی شما در گوگل بهبود پیدا کند.

درآمد خود را افزایش بدهید

زمانی که این رابطه دوستانه شکل بگیرد و وب‌سایت شما در گوگل رتبه بهتری پیدا کند، مشتریان بیشتری برای دریافت خدمات حقوقی موردنظر خود به وب‌سایت شما مراجعه خواهند کرد که این موضوع افزایش درآمد را برای شما درپی دارد.

اعتماد کاربران را جلب کنید

یکی از اقداماتی که ما در خدمات سئو خود انجام می‌دهیم، تولید محتواهایی براساس سوالات و عبارت‌های جستجو کاربران است؛ بنابراین زمانی که کاربران با مراجعه به وب‌سایت شما بتوانند به راحتی پاسخ سوالات حقوقی خود را دریافت کنند، شما توانسته‌اید اعتماد آن‌ها را به وب‌سایت حقوقی خود جلب کنید.

ترافیک ورودی سایت خود را افزایش بدهید

اتفاقی که در نتیجه جلب اعتماد کاربران برای شما رخ می‌دهد، کسب رتبه نخست گوگل است. به همین دلیل زمانی که کاربران وب‌سایت حقوقی شما را در رتبه نخست مشاهده می‌کنند، ناخودآگاه حس اعتمادی به آن‌ها منتقل می‌شود که در نتیجه آن، کاربران بیشتری برای دریافت خدمات حقوقی موردنظر خود به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند.

هزینه کم‌تری درمقایسه با تبلیغات پرداخت کنید

کسب رتبه نخست گوگل فرآیند زمان‌بری خواهد بود و به همین دلیل شاید برای اینکه بتوانید بیزینس خود را به افراد بیشتری معرفی کنید، شما بخواهید تا با پرداخت هزینه‌ای بیشتر، از تبلیغات استفاده کنید، اما با کمک خدمات سئو حقوقی شما با پرداخت هزینه کم‌تری درمقایسه با تبلیغات می‌توانید ظرف مدت مشخص رتبه نخست گوگل را کسب کنید.

اعتبار برند خود را افزایش بدهید

در آخر یکی از نتایج مهم سئو، افزایش اعتبار یک برند است. درواقع زمانی که وب‌سایت شما در گوگل رتبه بهتری داشته باشد، به بسیاری از سوالات حقوقی کاربران پاسخ بدهد و روزانه تعداد زیادی از متقاضیان خدمات حقوقی از وب‌سایت شما بازدید کنند، اعتبار برند شما افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه سئو سایت حقوقی مختص بیزینس شما

ما باور داریم که هر وب‌سایت نسخه سئو مخصوص به خود را دارد که این موضوع در مورد سئو سایت طلا فروشی و وب‌سایت‌های حقوقی نیز صادق است. پس برای سئو وب‌سایت حقوقی شما اقدامات زیر را انجام می‌دهیم.

اقداماتی که ما در سئو سایت وکالت انجام می دهیم:

ما برای اینکه بیزینس شما در زمان کوتاه‌تری به اهداف سئو خود مثل کسب رتبه بهتر در گوگل برسد و همچنین براساس استراتژی مناسبی بتوانید مشتریان خود را افزایش بدهید، اقدامات زیر را در خدمات سئو حقوقی خود انجام می‌دهیم :

goal

1- جلسه مشاوره

هر فعالیتی برای رسیدن به هدف مشخصی انجام می‌شود که ســئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس برای شروع کارشناسان ما بـــا شـــــما یـــک جلسه مشاوره برگزار به منظور شناسایی هـــدف شــــما از استفاده از خدمات سئو برگزار می‌کنند.

data

2- تحقیقات وب‌سایتی

پس از جلسه مشاوره، تیـــم سئو HDM با استفاده از ابزارهای سئو وضیعت وب‌سایت شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و نقاط قــــوت و ضعف آن را شناسایی می‌کنند و در انتها گزارش دقیقی در ارتباط با تحقیقات وب‌سایت شما ارائه می‌دهند.

keyword

3- تحلیل وضعیت رقبا

درفضای دیجیتال شما تنها نیستید و افراد بسیاری مانند شما با استفاده از خدمات سئو به دنبال افزایش مشتریان خود هستند؛ بنابراین با تحلیل وضعیت آن‌ها شما می‌توانید برای اینکه در مسیر درستی حرکت کنید، فرصت‌های موجود را شناسایی کنید و چـــشم‌انداز جامعی از حوزه فعالیت خود داشته باشید.

search (2) (1)

4- بررسی جستجوهای کاربران

تیم سئو ما در این اقدام از خدمات سئو حقوقی، حجم جستجو، رقابت و فرصت‌ها را از طریق مجموعه‌ای از ابزارهای بررسی کلمات کلیدی آنالیز می‌کنند تا کلمات کلیدی که برای رشد بیـــــزینس شما ارزشمندتر هستند را شناسایی کنند.

search (2) (1)

5- استراتژی سئو داخلی

بهینه‌سازی وب‌سایت و صفحات داخـــل آن یکی از فاکتورهای مهم در بهبود رتبه وب‌سایت‌ها است. پس در این اقدام تیم سئو ما پس از بررسی وب‌سایت شما، استراتژی مناسبی تدوین می‌کنند تا صفحات وب‌سایت از نظر کلمات کلیدی و لینک‌سازی داخلی وضعیت بهتری داشته باشد.

goal

6- شروع سئو داخلی

براساس استراتژی که در بخش قبل مشخص شده است، فرآیند بهینه‌سازی صفحات وبسایت شما انجام می‌شود.

goal

6- شروع سئو داخلی

براساس استراتژی که در بخش قبل مشخص شده است، فرآیند بهینه‌سازی صفحات وب‌سایت شما انجام می‌شود.

data

7- بررسی نتایج اقدامات انجام شده

طی هرماه وضعیت وب‌سایت شما مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نتایج مربوط به اقدامات انجام شده را شناسایی کنیم.

keyword

8-تولید محتوا

هر بیزیس برای جذب مخاطبان بیشتر به محتوا نیاز دارد. پس تیم ما با درک این نیاز، مطابق با یک استراتژی محتوایی مناسب، محتواهایی را در وب‌سایت شما منتشر می‌کند تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب وب‌سایت خود کنید.

search (2) (1)

9- آنالیز فنی

در این بـــــخـش عملکــــرد وب‌سایت شــــما در موتـــورهای جستجو مـــورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت شــناسایی نقاط ضعف، اقدامات لازم برای بهبود آن‌ها انجام می‌شود.

search (2) (1)

10- استراتژی لینک‌گذاری خارجی

باتوجــه به بودجــه شما، اســتراتژی لینک‌سازی خارجی مناسبی را در گوگل و شبکه‌های اجتماعی برای شما تعیین می‌کنیم.

search (2) (1)

10- استراتژی لینک‌گذاری خارجی

باتوجــه به بودجــه شما، اســتراتژی لینک‌سازی خارجی مناسبی را در گوگل و شبکه‌های اجتماعی برای شما تعیین می‌کنیم.

خدمات سئو حقوقی می خواهم!

اگر برای شروع مراحل بهینه‌سازی وب‌سایت حقوقی خود آمادگی دارید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما هم به جهت ارائه مشاوره رایگان سئو و هم دریافت درخواست شما برای خدمات سئو حقوقی ارتباط برقرار کنند.

چالش های خدمات سئو حقوقی

  • مزایای سئو سایت وکالت
  • تعرفه سئو سایت حقوقی
  • زمان مشاهده نتایج
  • نحوه سئو سایت حقوقی

۱- خدمات سئو سایت های حقوقی آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM چه مزایایی دارد؟

یکی از اصلی‌ترین مزایای خدمات سئو حقوقی آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM این است که استفاده از این خدمات به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیاز و هدف بیزینس خود از استراتژی سئو مناسبی برای بهبود وضعیت وب‌سایت خود در موتورهای جستجو استفاده کنید.

۲- آیا بابت استفاده از خدمات سئو حقوقی باید هزینه زیادی پرداخت کنیم؟

هزینه سئو سایت وکالت به عوامل زیادی بستگی دارد؛ بنابراین نمی‌توان به‌طور قطع گفت که شما بابت سئو وب‌سایت حقوقی خود باید هزینه زیاد یا کمی پرداخت کنید.

۳- چه زمانی می‌توانیم نتایج سئو را مشاهده کنیم؟

سئو فرآیند زمان‌بری و پیچیده‌ای است و عوامل زیادی در نتیجه دادن آن نقش دارند. اما به‌طور کلی شما برای مشاهده نتایج آن به حداقل ۶ تا ۲۴ ماه زمان نیاز دارید.

۴- مراحل سئو یک وب‌سایت حقوقی چیست؟

به‌طور مراحل انجام سئو سایت وکالت شما موارد زیر است :

  • ابتدا هدف بیزینس شما شناسایی می‌شود
  • بریف محتوایی برای مشتری ارسال می‌شود تا موارد آن را براساس بیزینس خود تکمیل کند
  • استراتژی سئویی متناسبی با هدف و نیاز بیزینس شما تدوین می‌شود.
  • تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با بیزینس شما انجام می‌شود.
  • صفحات مختلف وبسایت شما برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌شود.
  • محتواهایی مطابق با کلمات کلیدی بیزینس شما تولید می‌شوند.
  • بررسی‌هایی ماهانه برای بررسی نتیجه بخش بودن استراتژی‌ها و اقدامات سئو انجام می‌شود.
۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره