خدمات طراحی و پشتیبانی سایت، نگهبان ۲۴ ساعته امنیت وبسایت شما

سایت شما در فضای دیجیتال و آنلاین مثل یک کودک می‌ماند که نیاز به مراقبت دارد. چون در این فضا خطراتی امنیت آن را تهدید می‌کند و این خطرات می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به وب‌سایت شما وارد کند.

اما به عنوان راهکار مناسب، شماخدمات طراحی و پشتیبانی سایت را در اختیار دارید چون این خدمات به شما کمک می‌کند تا سایت خود را :

استفاده از کلمات کلیدی یکی از موضوعات مهمی است که در صنعت گردشگری بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین یکی از اقداماتی که تیم سئو HDM در خدمات سئو سایت گردشگری انجام می‌دهد، تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با بیزینس شما است تا برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کنید. 

search (1)

عیب یابی

زمانی که طراحی سایت به پایان می‌رسد، شما باید با انجام بررسی‌ها، سایت خود را عیب‌یابی کنید. چون ممکن است مشکلاتی در طراحی وجود داشته باشد که باید آن‌ها را رفع کنید.

service (1)

به‌روزرسانی

یکی از مواردی که در امنیت سایت‌ها اهمیت دارد، به‌روز بودن پلاگین‌ها و قالب‌ها است. چون این موضوع باعث می‌شود تا سایت شما پلاگین‌هایی داشته باشد که احتمال بروز مشکلات امنیتی در سایت شما را به حداقل می‌رساند.

search (2) (1)

بهینه سازی

به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که توسط تیم پشتیبانی حرفه‌ای روی سایت شما انجام می‌شود. با انجام این فعالیت‌ها، مشکلات موجود در سایت شما رفع خواهد شد و شما توانسته‌اید اعتماد کاربران و گوگل را جلب کنید.

یک سیستم امنیتی مجهز مختص بیزینس شما

آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM در خدمات طراحی سایت و پشتیبانی خود سایتی برای شما طراحی می‌کند که متناسب با نیاز بیزینس شما به یک سیستم پشتیبانی قدرتمند، امکانات و قابلیت‌های فراوانی در اختیار داشته باشید. با استفاده از این خدمات شما از سرویس طراحی سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز بهره‌مند خواهید شد.

درواقع منظور از طراحی سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته این است که انگار یک نگهبان در طول شبانه‌روز وضعیت سایت شما را زیرنظر دارد و از آن در برابر خطراتی که ممکن است برای هاست و دامنه شما به وجود بیاید، محافظت می‌کند. ضمنا پشتیبانی ‌سایت بسیار حیاتی است. زیرا سایت شما مانند یک فروشگاه است که هرگز تعطیل نمی‌شود و به همین دلیل هرگز نمی‌دانید که مشتری بعدی شما کی خواهد آمد، پس باید از بی‌نقص بودن ‌سایت خود در هر لحظه اطمینان حاصل کنید.

ما در خدمات پشتیبانی سایت خود اقدامات زیر را انجام می‌دهیم تا خیال شما از بابت پشتیبانی سایت خود توسط یک تیم حرفه‌ای و باتجربه راحت باشد :

search (1)

به‌روزرسانی سایت

شامل بروزرسانی نرم افزار، پلاگین ها و قالب‌ها است.

service (1)

حل مشکلات فنی

این بخش، خدماتی از رفع مشکلات امنیتی تا  بهینه‌سازی سرعت و بانک اطلاعاتی را شامل می‌شود.

search (2) (1)

تهیه نسخه پشتیبان

در این اقدام نسخه‌ای پشتیبان از سایت شما برای حفظ امنیت داده‌های شما تهیه می‌شود.

search (1)

امنیت سایت

تیم طراحی سایت HDM در این اقدام فعالیت‌هایی انجام می‌دهند تا از داده‌های حساس سایت شما در برابر حملات سایبری محافظت کنند.

service (1)

راهنمایی و مشاوره

با استفاده از خدمات طراحی و پشتیبانی سایت HDM، کارشناسان مجرب این حوزه در خصوص انتخاب بهترین راهکارها و تکنیک‌ها برای بهبود کارایی سایتتان، به شما مشاوره و راهنمایی می‌دهند.

search (2) (1)

توسعه سایت

کدنویسی بخش مهمی از فرآیند طراحی سایت به حساب می‌آید. از این رو سایت شما زمانی وضعیت بهتری خواهد داشت که این فرآیند مختص بیزینس شما انجام شود و برای کارایی بهتر پلاگین‌های مورد نیاز شما در آن نصب شده باشد.

چگونه برای خدمات طراحی و پشتیبانی سایت درخواست بدهم؟

همراه با سئو شما برای بهینه‌سازی سایت خود به خدمات پشتیبانی نیز نیاز دارید. پس اگر می‌خواهید برای شروع این بهینه‌سازی، تیم متشکل از کارشناسان مجرب این حوزه را کنار خود داشته باشید، کافی است که اطلاعات خود را در فرم زیر وارد و برای ما ارسال کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات ارتباطی خود، از مشاوره خدمات پشتیبانی سایت بهره‌مند شوید.

بیشتر پرسیده شده‌های خدمات طراحی و پشتیبانی سایت

  • قرارداد خدمات طراحی و پشتیبانی سایت
  • نحوه پیگیری درخواست پشتیبانی سایت
  • دلیل سپردن خدمات پشتیبانی سایت به یک تیم حرفه ای

قرارداد خدمات طراحی و پشتیبانی سایت چگونه تنظیم می شود؟

تعرفه پشتیبانی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و در قرارداد این نوع خدمات، تمام این عوامل لحاظ می‌شوند. اما از آنجایی که استفاده از خدمات پشتیبانی سایت هزینه‌های زیادی را برای شما جبران می‌کند، پرداخت حتی یک هزینه اندک یا نسبتا زیاد، کاملا کار هوشمندانه‌ای خواهد بود.

چگونه می توانم در خواست پشتیبانی سایت خود را پیگیری کنم؟

پس از اینکه درخواست شما در ارتباط با دریافت خدمات طراحی و پشتیبانی سایت ثبت می‌شود و فرآیند طراحی سایت شما آغاز می‌شود، یک گروه تلگرامی به اسم بیزینس شما ایجاد می‌شود که در این گروه تلگرامی شما می‌توانید درخواست‌های پشتیبانی سایت خود را برای تیم طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM ارسال کنید و این تیم گزارش‌های دقیقی در مورد روند پیگیری درخواست شما ارائه می‌دهند تا بهتر در جریان فعالیت‌های پشتیبانی سایت خود قرار بگیرید.

چرا پشتیبانی سایت خود را به یک تیم حرفه ای بسپاریم؟

با استفاده از خدمات پشتیبانی و طراحی سایت یک تیم حرفه‌ای شما به نوعی یک نگهبان برای سایت خود در اختیار دارید که در صورت بروز هرگونه مشکلی امنیت و سلامت سایت شما را حفظ می‌کند. همچنین آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM در این نوع از خدمات خود، متناسب با نیاز بیزینس شما به یک سیستم پشتیبانی قدرتمند، سایتی با امکانات و قابلیت‌های فراوانی در اختیار شما قرار می‌دهد.

چه مدت زمان طول می کشد تا با مشاوره سئو به صفحه اول گوگل برسیم؟

باتوجه به وضعیت فعلی حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، این مدت زمان می‌تواند متغیر باشد. چون اگر به عنوان مثال در یک کلمه کلیدی خاص میزان رقابت زیاد باشد، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا شما در ارتباط با این کلمه کلیدی در صفحه نتایج رتبه بهتری کسب کنید.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره