تمام آنچه که شما برای بهبود وضعیت سئو سایت املاک خود نیاز دارید

بیشتر بیزینس‌های حوزه املاک دغدغه بودن جز ۱۰ سایت اول این حوزه در گوگل را دارند؛ بنابراین اگر می‌خواهید به این هدف خود برسید و از رقبای خود عقب نمانید باید از خدماتی استفاده کنید که مسیر هموارتری پیش روی شما قرار می‌دهد.

پس به خدمات سئو سایت املاک HDM نیاز اساسی دارید، تا :

search (1)

رتبه بهتری در گوگل داشته باشید

هدف سئو ایجاد رابطه‌ای دوستانه میان سایت شما و گوگل است، چون زمانی که سایت شما طبق اصول و استانداردهای سئو گوگل رفتار کند، رتبه بهتری در گوگل پیدا خواهد کرد.

service (1)

با جذب مشتریان بیشتر درآمد خود را افرایش بدهید

هر اندازه سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشد، کاربران بیشتری با بیزینس شما آشنا می‌شوند و برای دریافت خدمات موردنظر خود به آن مراجعه می‌کنند. درنتیجه چنین اتفاقاتی درآمد شما بیشتر می‌شود.

search (2) (1)

اعتماد کاربران را به بیزینس خود جلب کنید

با استفاده از سئو رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بهبود پیدا می‌کند که این موضوع باعث می‌شود تا کاربران به سایت شما راحت‌تر اعتماد کنند.

calendar (1)

ترافیک ورودی سایت خود را افزایش بدهید

زمانی که سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشد، این موضوع ناخودآگاه حس اعتماد را به کاربران منتقل می‌کند تا برای دریافت خدمات موردنظر خود به سایت شما مراجعه کنند و هر اندازه تعداد کاربران بیشتری وارد سایت شما شوند، ترافیک ورودی سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

calendar (1)

با پرداخت هزینه کم تر بیزینس خود را به افراد بیشتری معرفی کنید

سئو از جمله روش‌هایی ارزان قیمتی به حساب می‌آید که شما می‌توانید از آن برای این هدف استفاده کنید تا سایت خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

calendar (1)

اعتبار برند خود را بالاتر ببرید

زمانی که اعتبار برند شما افزایش پیدا می‌کند که سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشد و گوگل آن را به عنوان منبع معتبری برای کاربران بداند.

در مراحل سئوی سایت املاک و مستغلات چه موضوعی بسیار اهمیت دارد ؟

در ارتباط با حوزه املاک سئو محلی موضوعی است که از اهمیت بالایی برخوردار است که شما می‌توانید با استفاده از یک استراتژی سئو داخلی مناسب و لینک‌سازی درست بخش زیادی از جستجوهای محلی کاربران در ارتباط با حوزه خود را به سایت خود اختصاص دهید. در بخش بعد به دیگر اقدامات سئو سایت املاک HDM می‌پردازیم.

خدمات سئو سایت املاک می‌خواهم!

اگر برای شروع مراحل بهینه‌سازی سایت املاک خود آمادگی دارید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما هم به جهت ارائه مشاوره رایگان سئو و هم دریافت درخواست شما برای خدمات سئو املاک ارتباط برقرار کنند.

در خدمات سئو سایت املاک چه اقداماتی انجام می شود؟

writer (1)

جلسه مشاوره سئو

در این جلسه مشاوره، اهداف بیزینس شما از انجام سئو مشخص می‌شود و براساس آن‌ها استراتژی مناسبی برای شروع فعالیت‌ها در جهت بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو پیشنهاد می‌شود.

newspaper (1)

ارزیابی سایت رقبا

آنالیز رقبا به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های موجود در بازار حوزه فعالیت خود را شناسایی کنید و با تدوین یک استراتژی مناسب، عملکردی موثری برای بهبود سایت خود نسبت به رقبا در فضای دیجیتال داشته باشید.

box (1)

آنالیز سرچ کاربران

انجام چنین کاری باعث می‌شود تا با شناسایی سوالات و سرچ کاربران در ارتباط با حوزه املاک، با تولید محتواهای مرتبط به آن‌ها، احتمال دیده شدن سایت خود در فضای دیجیتال را بالاتر ببرید.

blogging (1)

سئو داخلی در سایت املاک

اولین چیزی کاربران هنگام مراجعه به سایت شما مشاهده می‌کنند ظاهر کلی سایت شما است. پس اگر می‌خواهید در نگاه اول کاربران را جذب کنید، سئو داخلی خیلی برای شما مهم خواهد بود.

catalog (1)

تدوین استراتژی محتوا

محتوا پل ارتباطی شما با کاربران است و شما از طریق محتوا می‌توانید پیام خود را به کاربران‌تان منتقل کنید. پس برای نیل به این هدف داشتن استراتژی محتوا هدفمند خیلی کمک‌کننده خواهد بود.

catalog (1)

استراتژی سئو محلی

در حوزه املاک جستجوهای کاربران بیشتر به موضوعاتی مانند نزدیک‌ترین مشاوره املاک اختصاص دارد، پس برای اینکه در این مدل جستجوی کاربران سایت شما نمایش داده بشود، به استراتژی سئو محلی نیاز دارید.

کاربران در حوزه املاک چه سوالاتی بیشتر پرسیده اند؟

  • چرا HDM
  • دلیل نیاز سایت املاک به سئو
  • چرا سئو محلی
  • مراحل سئو سایت املاک

چرا خدمات سئو سایت املاک HDM را باید انتخاب کنیم؟

در این مدل از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM تیمی متشکل از باتجربه‌ترین کارشناسان حوزه سئو، فعالیت‌های سئو سایت شما را انجام می‌دهند؛ بنابراین این موضوع دلیل محکمی برای استفاده از خدمات سئو سایت املاک این مجموعه خواهد بود.

آیا سایت املاک من هم به سئو نیاز دارد؟

بیزینس‌های مشابهی مانند شما در حوزه املاک از روش‌های مختلفی برای بهبود وضعیت سایت و افزایش فروش و مشتری استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها سئو است.پس برای عقب نماندن شما باید از خدمات سئو استفاده کنید.

چرا سایت املاک به استراتژی سئو محلی نیاز دارد؟

بیشتر کاربران در فضای دیجیتال به دنبال این هستند تا نزدیک‌ترین خدمات به محل زندگی خود را پیدا کنند؛ بنابراین اگر به عنوان مثال کاربران عبارت نزدیک‌ترین مشاوره املاک به محل زندگی من را در گوگل جستجو کنند و سایت شما در صفحه نتایج وجود نداشته باشد، شما حجم زیادی از مشتریان خود را از دست داده‌اید.

سئو سایت املاک چه مراحلی دارد؟

در ابتدا برای شروع فعالیت‌های سئو، جلسه‌ای با عنوان مشاوره سئو با شما برگزار می‌شود که درطی این جلسه اهداف شما از انجام سئو شناسایی و سپس طبق موارد گفته شده در این نوشتار، سایر مراحل سئو سایت املاک به ترتیب انجام می‌شود. در خصوص قیمت سئو سایت املاک باید در اینجا به این نکته اشاره کنیم که تعرفه سئو سایت املاک، براساس این مراحل متغیر خواهد بود.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره