سئو سایت ساختمانی

سئو پلی میان کسب‌وکار شما و مشتریانتان است تا آن‌ها ارزش واقعی فعالیت‌های شما را متوجه شوند و برای دسترسی و پیدا کردن سایتتان مسیر کوتاه‌تری طی کنند.

با سئو سایت ساختمانی آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM ارتباط موثری میان سایت و مشتریانتان ایجاد می‌کنیم:

search (1)

بهبود رتبه سایت

اگر سایت شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو رتبه مناسبی داشته باشد، شما میزان مشتری و فروشی که برای توسعه کسب‌وکار خود نیاز دارید را در اختیار خواهید داشت.

service (1)

افزایش حجم ترافیک ورودی

زمانی که سایت شما در صفحه نتایج گوگل جزء ۱۰ لینک اول باشد، کاربران زیادی روی آن کلیک خواهند کرد و با این اتفاق میزان ترافیک ورودی سایتتان افزایش پیدا می‌کند.

search (2) (1)

افزایش آگاهی از برند

کاربر علاوه بر دریافت خدمات یا خرید محصول، می‌خواهد اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت شما به دست آورد؛ بنابراین سایتتان باید محتواهای مفیدی برای آن‌ها داشته باشد.

search (1)

بهبود ساختار سایت

عاملی که باعث می‌شود تا متقاضی خدمات یا محصولاتتان به مشتری راغب یا واقعی‌تان تبدیل شود، رابط کاربری و نحوه چیدمان المان‌های مختلف سایتتان است. چون اگر کاربر هنگام کار با سایت شما دچار سردرگمی شود، سریعا از آن خارج می‌شود.

سئو چه نقشی در سناریوی موفقیت کسب و کارتان دارد؟

نقش اصلی سئو در این سناریو، بهبود رتبه سایت ساختمانی شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو است؛ چون زمانی که شما می‌خواهید از طریق سایتتان، فروش، مشتری و درآمد بیشتری داشته باشید، در ابتدا سایت شما باید در صفحه نتایج گوگل رتبه مناسبی داشته باشد و کسب رتبه بهتر در صفحه نتایج گوگل دقیقا با بیشتر دیده شدن و افزایش ترافیک ورودی سایت برابر است. نقش دیگر خدمات سئو اینجا مشخص می‌شود که باوجود تعداد زیادی کسب‌وکار مشابه شما که در این حوزه فعالیت می‌کنند، برای متمایز شدن از رقبا باید استراتژی مناسبی داشته باشید که خدمات سئو سایت ساختمانی این استراتژی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

محتواهای سایر سایت های حوزه دکوراسیون را دیده اید؟

هر کسب‌وکاری که می‌خواهد سایت قدرتمندی داشته باشد که نظر مخاطبان جدیدی را به خود جلب کند، حجم زیادی از آن‌ها را به سمت خود بکشاند و کاربران فعلی را به مدت طولانی در سایت خود نگه دارد، به محتوا و بازاریابی محتوایی نیاز دارد. محتوا به شما کمک می‌کند تا پیام خود را شفاف به گوش مشتریان واقعی کسب‌وکار خود برسانید و آن‌ها را به شکلی جذاب در معرض دید سایر کاربران فضای دیجیتال قرار بدهید تا برای جذب آن‌ها نیز شانس داشته باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید محتواهایی مانند مقالات بلاگ، ویدیوی مربوط به پروژه‌ها و تصاویر نهایی فعالیت‌های خود در صفحات مختلف سایت خود قرار بدهید و از طریق آن‌ها ترافیک ارگانیک بیشتری را وارد سایت خود کنید.

همین حالا درخواستتان را ارسال کنید!

اگر کاربران از وجود سایتتان در فضای دیجیتال اطلاعی نداشته باشند و در صفحه نتایج موتورهای جستجو به آن‌ها نمایش داده نشود، تمام فعالیت‌های شما بی ازرش می‌شوند. اما ما در سئو سایت ساختمانی اقداماتی انجام می‌دهیم تا کاربران آگاهی لازم برای شناخت کسب‌وکار شما را به دست آورند، ارزش واقعی فعالیت‌های شما را درک کنند و برای دریافت خدمات یا خرید محصولات موردنظر خود، سایت شما را انتخاب کنند. پس همین حالا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید.

چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM ؟ ارائه خدمات سئو سایت ساختمانی تجربه محور

چالشی که در ارتباط با انتخاب بهترین مجموعه برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها وجود دارد، تعداد زیاد کسب‌وکارهای فعال در این حوزه است؛ اما ما این کار را برای شما ساده کرده‌ایم. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM در سال‌های فعالیت خود تلاش کرده‌ایم، تا شفاف‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه بدهیم و تجربه خود که از فعالیت در زمینه ارائه انواع خدمات دیجیتال به کسب‌وکارهای مختلف به دست آمده است را برای ارائه حرفه‌ای‌ترین خدمات به‌کار بگیریم. همکاری با مجموعه ما، تمام فعالیت‌های مربوط به سئو سایت ساختمانی شما زیرنظر مجرب‌ترین کارشناسان سئو انجام می‌شود و باتوجه به این موضوع شما خیالتان از بابت دریافت خدمات بی‌نقص راحت خواهد بود.

پرسش های متداول سئو سایت ساختمانی :

  • اقدامات سئو سایت ساختمانی
  • هزینه سئو سایت ساختمانی
  • زمان مشاهده نتایج سئو سایت ساختمانی
  • نحوه سئو سایت ساختمانی

اقدامات سئو سایت ساختمانی چیست؟

ما در خدمات سئو سایت ساختمانی، پیش از هر اقدامی با صاحبان کسب‌وکارها جلسه‌ای برای شناسایی اهداف آن از انجام سئو و دریافت این خدمات، برگزار می‌کنیم و سپس براساس نتایج این جلسه، مختص هر کسب‌وکار یک استراتژی سئو تدوین و برای انجام فعالیت‌های سئو برنامه‌ی دقیقی مشخص می‌شود.

هزینه سئو سایت ساختمانی به چه عواملی بستگی دارد؟

ما در هنگام محاسبه هزینه سئو سایت ساختمانی، عوامل و پارامترهای مختلفی مانند مدت زمان انجام فعالیت‌های سئو، حجم فعالیت‌ها و نوع کسب‌وکار شما را مدنظر قرار می‌دهیم.

چه زمانی می توانیم نتایج سئو سایت ساختمانی را مشاهده کنیم؟

براساس نوع کسب‌وکار خود، مدت زمان مشاهده نتایج سئو متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی برای مشاهده نتایج شما باید چیزی در حدود ۶ الی ۲۴ ماه صبر کنید.

آیا خودمان می توانیم سئو سایت ساختمانی را انجام دهیم؟

انجام فعالیت‌های سئو به صورت خودجوش مانند این است که شما برای درمان بیماری خود اقدام به خوددرمانی کنید و به پزشک مراجعه نکنید؛ بنابراین اگر می‌خواهید از فعالیت‌های سئو خود نتیجه بگیرید، پیشنهاد ما به شما این است که فعالیت‌های سئو خود را برون‌سپاری و با مجموعه‌های ارائه‌دهنده این خدمات همکاری کنید.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره