سئو سایت شخصی، در صفحه نتایج موتورهای جستجو خود را به خوبی معرفی کنید

طبیعتا خوشایند نیست فردی که شما را در رویداد یا ایونتی دیده است، با سرچ نام شما در موتورهای جستجو، عکس پروفایل صفحات شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف را مشاهده کند و به غیر از آن‌ها محتوای مفیدی از شما نبیند؛ بنابراین اگر می‌خواهید تصویر خوبی از خود در فضای دیجیتال به کاربران نشان بدهید، شما به سئو سایت شخصی نیاز خواهید داشت.

چون با خدمات سئو سایت شخصی آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM شما به سرویس‌های زیر دسترسی دارید:

search (1)

تحقیق کلمه کلیدی مرتبط

شناسایی کلمات کلیدی که کاربران در ارتباط با حوزه فعالیت شما در موتورهای جستجو سرچ می‌کنند، به شما این امکان را می‌دهد تا با کار روی آن‌ها، حجم زیادی از جستجوهای کاربران در ارتباط با آن کلمات کلیدی حوزه فعالیت خود را به سمت سایتتان هدایت کنید.

service (1)

تولید محتوای باکیفیت

قراردادن محتواهایی باکیفیت در صفحات مختلف سایتتان مهم‌ترین فعالیتی است که باید انجام بدهید؛ چون انجام چنین کاری به شما کمک می‌کند تا اطلاعات مفیدی در مورد فعالیت خود در اختیار کاربران قرار بدهید و برای جلب اعتماد آن‌ها کار آسان‌تری داشته باشید.

search (2) (1)

بهینه سازی تصاویر

بخش زیادی از فضای صفحات مختلف سایت شخصی شما را تصاویر اشغال کرده‌اند؛ بنابراین بسیار مهم است که این المان‌های مهم در صفحات مختلف از نظر حجم، توضیحات متا و متن عنوان بهینه‌سازی شده باشند تا در صورت سرچ توسط کاربران، عنوان سایت شما به آن‌ها نمایش داده شود.

search (1)

بهینه سازی محتوا

تولید محتوای باکیفیت به تنهایی نمی‌تواند، کسب جایگاه مناسب در صفحه نتایج موتورهای جستجو را تضمین کند. چون عاملی که در کسب جایگاه مناسب در صفحه نتایج موتورهای جستجو نقش دارد، بهینه‌سازی محتواهای شما براساس الگوریتم‌های گوگل است.

سئو سایت شخصی چرا اهمیت دارد؟

فرض کنید برای اینکه رزومه خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار بدهید یا کسب‌وکار شخصی خود را به افراد بیشتری معرفی کنید، به فضای مناسبی نیاز دارید؛ بنابراین به سراغ راه‌اندازی سایت می‌روید.

اما زمانی که نام دامنه سایت خود را در گوگل جستجو می‌کنید، هیچ اثری از آن در صفحه نتایج نمی‌بینید. اینجا است که سئو سایت شخصی اهمیت خود را نشان می‌دهد.

درواقع سئو سایت شخصی به شما این امکان را می‌دهد تا با انجام همان فعالیت‌های رایج سئو، وضعیت سایت شخصی خود را بهبود بدهید و به کمک بهترین روش تبلیغاتی، هم فعالیت‌ها و رزومه خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار بدهید و برای اینکه توسط کاربران دیده شوید، رتبه مناسبی در صفحه نتایج گوگل داشته باشید.

سئو سایت شخصی چه مزایایی دارد؟

افراد با استفاده از سئو سایت شخصی می‌توانند سایت خود را به یک کانال ارتباطی و تبلیغاتی تبدیل کنند و مسیر راحت‌تری برای جذب کاربران طی کنند. همچنین به عنوان فردی که در فضای دیجیتال فعالیت می‌کند، داشتن یک سایت حرفه‌ای، نشان‌دهنده تجربه و تخصص شما در حوزه‌ای است که فعالیت می‌کنید؛ بنابراین اگر کسب‌وکاری به دنبال استخدام فردی مانند شما باشد، احتمال فراوانی وجود دارد که شما یکی از انتخاب‌های آن کسب‌وکار باشید.

مراحل سئو سایت شخصی چیست؟

از آنجایی که سایت‌های شخصی در مقایسه با سایر سایت‌های فضای دیجیتال استایل متفاوت‌تری دارند و شما باید برای سئو آن‌ها فعالیت‌های ساده‌تری انجام بدهید؛ بنابراین مراحل سئو سایت شخصی با سئو کاملا متفاوت خواهد بود. مراحل سئو سایت شامل موارد زیر است:

search (1)

تدوین استراتژی سئو درون و بیرون صفحه

ممکن است مشکلاتی در بخش‌های مختلف سایت شما وجود داشته باشد که نیاز به بهینه‌سازی دارند؛ بنابراین در این بخش، استراتژی سئو مناسبی برای رفع این مشکلات تدوین می‌شود.

service (1)

تولید محتوای باکیفیت

تولید محتوای باکیفیت به شما این امکان را می‌دهد تا با انتقال اطلاعاتی مفید برای کاربران، نزد گوگل به عنوان منبع معتبر و قابل اعتمادی شناخته شوید و باتوجه به این موضوع، این موتور جستجو در صفحه نتایج خود رتبه و جایگاه مناسبی به سایت شما بدهد.

search (1)

افزایش آگاهی از برند

اگر از کاربران فعال در فضای دیجیتال در مورد معروف‌ترین برند سوال کنید، برندی را نام می‌برند که هم در مورد آن اطلاعات بیشتری داشته باشند و هم در صفحه نتایج موتورهای جستجو جایگاه مناسبی داشته باشد. پس باتوجه به این موضوع بسیار مهم است که کاربران آگاهی بیشتری نسبت به سایت شخصی داشته باشند.

service (1)

اجرای لینک سازی

داخلی :

براساس یک استراتژی سئو داخلی، داخل محتواهای سایت لینک مربوط به سایر صفحات قرار داده می‌شود تا کاربر زمان زیادی در سایت شما فعالیت کند و موتورهای جستجو درک بهتری از ساختار سایت شما داشته باشند.

خارجی :

قراردادن لینک سایت شخصی خود در دیگر سایت‌های معتبر فضای دیجیتال این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید. به همین دلیل یکی از مراحل سئو سایت شخصی اجرای لینک سازی است.

فرمی که برای ارسال درخواست سئو سایت شخصی به آن نیاز دارید

هر کسب‌وکاری باید برای فعالیت موثر در فضای دیجیتال باید تهجیزات کاملی در اختیار داشته باشد تا بتواند در مقایسه با رقبای خود وضعیت بهتری داشته باشید و در حوزه فعالیت خود به راحتی از آن‌ها سبقت بگیرد. ولی به‌نظر می‌رسد اگر بخواهید از رقبای خود سبقت بگیرید، به تنهایی از پس آن بر نخواهید آمد. راهکار مناسبی که به پیشنهاد می کنیم ، وارد کردن اطلاعات خود در فرم زیر و فشار دادن دکمه ارسال است تا با آغاز یک همراهی همه‌چیز تمام، ایده‌ها و رویاهای خود برای موفقیت در فضای دیجیتال را به حقیقت تبدیل کنید.

طبیعی است که برای شروع این مسیر ذره‌ای تردید داشته باشید؛ اما مشاوره رایگان به شما کمک می‌کند تا با این تردیدها را کنار بگذارید و بدون دغدغه و نگرانی تجربه اتفاقات تلخ گذشته، راهنمایی را تا انتهای مسیر همراه خود داشته باشید که هدف او این است که شما را به هدف‌تان برساند.

بیشترین سوالاتی که در مورد سئو سایت شخصی پرسیده اید:

  • اهمیت دیده شدن سایت شخصی
  • اهمیت دیده شدن با عنوان مناسب
  • بازدیدکنندگان چه کسانی باشند
  • مدت زمان مشاهده نتایج

چرا سایت شخصی من باید دیده شود؟

سایت شخصی شما در حقیقت یک کانال تبلیغاتی است که شما برای معرفی فعالیت‌ها و کسب‌وکار شخصی خود به افراد بیشتر در اختیار دارید؛ نابراین اگر می‌خواهید کاربران زیادی از این کانال تبلیغاتی شما بازدیدکنند، سایت شخصی شما باید دیده شود.

با چه عنوانی می‌خواهید در فضای دیجیتال شناخته شوید؟

در فضای دیجیتال برخی افراد ممکن است، نام شما را در گوگل جستجو کنند و در صفحه نتایج فقط عکس پروفایل شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف را ببینند. پس اگر می‌خواهید در فضای دیجیتال خود را به شکل مناسبی به کاربران فضای دیجیتال معرفی کنید، باید ابتدا سایت داشته باشید و برای بهینه‌سازی آن از خدمات سئو سایت شخصی استفاده کنید.

می خواهید چه کسانی سایت شخصی شما را پیدا کنند؟

سئو سایت شخصی به شما کمک می‌کند تا سایت شخصی شما بیشتر در معرض دید کاربران و مخاطبان اصلی فعالیت شما قرار بگیرد و برای اینکه حجم زیادی از آن‌ها را به سمت سایت خود هدایت کنید، استراتژی‌های مناسبی داشته باشید.

چه زمانی می توانم نتایج سئو سایت شخصی خود را مشاهده کنم؟

سئو ذاتا فرآیندی پیچیده است و شما باید برای مشاهده نتایج آن زمان زیادی حدودا ۶ الی ۲۴ ماه صبر کنید. البته این بازه بسته به نیاز و اهداف شما می‌تواند متفاوت باشد.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره