سئو سایت فروشگاهی

سئو برای یک فروشگاه حکم جهش بزرگ به سمت افزایش فروش و مشتری را دارد. چون امروزه مشتریان زیادی در فضای دیجیتال حضور دارند و فروشگاهی در مقایسه با رقبای خود موفق‌تر خواهد بود که بتواند سهم زیادی از این مشتریان را به خود اختصاص دهد.

در سئو سایت‌های فروشگاهی آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

search (1)

سئو داخلی و دسته‌بندی درست محصولات

ما در بخش سئو داخلی خدمات سئو سایت فروشگاهی، محصولات شما را به گونه‌ای دسته‌بندی می‌کنیم تا مشتریان‌تان برای دسترسی به آن‌ها کم‌تر دچار مشکل شوند.

service (1)

تدوین استراتژی سئو سایت فروشگاهی

تیم سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM در این مدل از خدمات سئو خود، استراتژی سئویی برای این سایت‌ها تدوین می‌کنند تا صاحبان آن‌ها به اهداف خود برسند.

search (2) (1)

بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو

ما در خدمات سئو سایت فروشگاهی خود از برترین تکنیک‌های سئو کلاه سفید استفاده می‌کنیم که این تکنیک‌ها مورد تایید گوگل نیز هستند.

search (1)

تقویم محتوایی

برای اینکه شما بتوانید پیام فروشگاه اینترنتی خود را به گوش مشتریان‌تان در فضای دیجیتال برسانید، به محتوا نیاز دارید. اما زمانی محتواهای شما اثربخش خواهند بود که در چارچوب یک تقویم محتوایی هدفمند تولید و منتشر شوند.

service (1)

سازگاری سایت با دستگاه های مختلف

گوشی‌های هوشمند ابزار در دسترس کاربران برای پیدا کردن محصولات مورد نظر خود در فضای دیجیتال است؛ بنابراین باید سایت شما برای کاربران گوشی‌های هوشمند که به دنبال محصولات مورد نظر خود هستند هم سازگار باشد.

سئو سایت فروشگاهی چه تفاوتی با سئو سایر سایت ها دارد؟

از آنجایی که هر بیزینس از سئو برای رسیدن به اهداف مختلفی استفاده می‌کند؛ بنابراین عملا سئو سایت‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.  از جمله عوامل دیگر تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سئو سایت بیزینس‌های سایر حوزه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

search (1)

نوع مخاطبان این مدل بیزینس ها

service (1)

نوع نیاز مخاطبان سایت‌های فروشگاهی

search (2) (1)

وجود محصولاتی با ویژگی های مشابه اما متنوع

search (1)

پیاده‌سازی متفاوت و قرارگرفتن المان‌های متمایز از سایر سایت‌ها

بهترین خدمات سئو سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

اصلی‌ترین ویژگی خدمات سئو، این است که شما بتوانید به عنوان صاحب یک بیزینس، فعالیت‌های سئو سایت را به مجموعه‌ای معتبر بسپارید و دیگر دغدغه و استرس همکاری با سایر مجموعه‌ها را نداشته باشید. آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM با سال‌ها فعالیت در زمینه اجرای فعالیت‌های سئو بیزینس‌های مختلف، در این زمینه تجربه فراوانی کسب کرده است و با عملکردی شفاف در ارائه انواع خدمات سئو فروشگاهی توانسته است، اعتماد بیزینس‌های زیادی را جلب کند.

همین حالا برای جذب مشتریان در فضای دیجیتال اقدام کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که در فضای دیجیتال شما تنها نیستید و بیزینس‌های زیادی مشابه شما در چنین فضایی فعالیت می‌کنند؛ بنابراین حتی یک ثانیه هم برای شما یک ثانیه خواهد بود. پس برای اینکه بتوانید سهمی از مشتریان خود در فضای دیجیتال داشته باشید، همین حالا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد و درخواست خود برای دریافت خدمات سئو سایت فروشگاهی را ارسال کنید. درصورت نیاز به مشاوره، شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما برای گرفتن پاسخ سولات خود استفاده کنید.

سئو سایت فروشگاهی چه مراحلی دارد؟

برای شروع فعالیت‌های سئو سایت فروشگاهی ابتدا تیم سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM براساس نوع فروشگاه شما به عنوان مثال فروشگاه عرضه لوازم جانبی موبایل، تحقیقات کلمات کلیدی انجام می‌دهد تا براساس کلمات پیدا شده، استراتژی کلمات کلیدی مناسبی برای شما مشخص کند. همچنین در تحقیق کلمات کلیدی سایت فروشگاهی باید توجه داشته باشید تا کلماتی را انتخاب کنید که احتمال کسب رتبه بالا آن‌ها در گوگل بیشتر باشد.

به سوالات سئو سایت فروشگاهی شما پاسخ داده ایم

  • نقش سئو در موفقیت سایت فروشگاهی
  • نیاز سایت فروشگاهی به محتوا
  • برون سپاری سئو سایت فروشگاهی
  • هزینه برون سپاری سئو سایت فروشگاهی

سئو تا چه اندازه در موفقیت یک سایت فروشگاهی نقش دارد؟

سئو به سایت شما کمک می‌کند تا با قرارگرفتن در صفحه اول گوگل هم افراد بیشتری از آن بازدیدکنند و هم افراد بیشتری سایت شما را در صفحه نتایج ببینند؛ بنابراین برای یک سایت فروشگاهی که افزایش فروش و مشتری یک موفقیت به حساب می‌آید،‌ استفاده از سئو گزینه مناسبی برای صاحبان این سایت‌ها خواهد بود.

آیا سایت فروشگاهی هم به محتوا نیاز دارد؟

اگر در سایت فروشگاهی خود محتواهایی مرتبط با محصولات خود قرار بدهید که کاربران را به خود درگیر خواهد کرد، آن‌ها زمان بیشتری در سایت شما حضور خواهند داشت و حتی برای دریافت اطلاعاتی در مورد محصول (محصولات) مورد نظر به سایت شما مراجعه می‌کنند. پس اگر برای رسیدن به این هدف دنبال راهکار مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم به خدمات محتوایی آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM هم سر بزنید.

سئو سایت فروشگاهی را برون سپاری کنیم یا خودمان انجام بدهیم؟

سئو فرآیند سخت و پیچیده‌ای است که انجام آن نیاز به مهارت وتخصص دارد. پس اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام بدهید، باید اول مهارت آن را داشته باشید. به همین دلیل چون کسب مهارت سئو فرآیند زمان‌بری خواهد بود، خوب است که فعالیت‌های مربوط به سئو سایت فروشگاهی خود را به مجموعه‌ای معتبر مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM بسپارید.

در صورت برون سپاری برای سئو سایت فروشگاهی هزینه زیادی پرداخت کنیم؟

تعرفه خدمات سئو سایت فروشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد و همچنین با توجه به اینکه شما می‌خواهید برای رسیدن به چه هدفی از این خدمات استفاده کنید، هزینه این خدمات تغییر پیدا خواهد کرد. پس با توجه به این موضوع به‌طور قطع نمی‌توان گفت که شما با برون سپاری خدمات سئو سایت فروشگاهی هزینه زیادی یا کمی پرداخت خواهید کرد.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره