سئو سایت هلدینگ، برای رشد کسب و کار خود در فضای دیجیتال چه برنامه ای دارید؟

جهان امروز، جهان دیجیتالی است که در آن حتی ساده‌ترین روابط بین مشتریان و کسب‌وکارها از طریق فضای آنلاین شکل می‌گیرد و زمانی، سایت یک کسب‌وکار در این زمینه موفق عمل خواهد کرد که تمام المان‌های صفحات مختلف آن سایت، چیدمان درستی داشته باشند و طراحی آن به گونه‌ای باشد که کاربران را دچار سردرگمی نکند.

با سئو سایت هلدینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM به سرویس های زیر دسترسی دارید:

search (1)

بهینه سازی سایت

چیدمان المان‌های صفحات مختلف سایت شما باید به گونه‌ای باشد که کاربران در زمان کوتاه‌تری به خدمات موردنظر خود دسترسی پیدا کنند که در بخش بهینه‌سازی سایت این مورد کاملا لحاظ می‌شود.

service (1)

بازاریابی سئو مخصوص هلدینگ ها

استفاده از خدمات بازاریابی سئو مخصوص هلدینگ برای این مدل کسب‌وکارها امری ضروری است. چون در ارتباط با کلمه کلیدی حوزه فعالیت خود در صفحه نتایج موتورهای جستجو رتبه بهتری به دست می‌آورند و کاربران بیشتری از سایت آن‌ها بازدید خواهند کرد.

search (2) (1)

سئو سایت هلدینگ

در این بخش از خدمات سئو سایت هلدینگ، تیم سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM استراتژی سئو مناسبی برای شما تدوین می‌کند تا در راستای بهبود وضعیت سایت خود در فضای دیجیتال، فعالیت‌های مناسب‌تری انجام بدهند.

search (1)

بازاریابی محتوایی

هلدینگ‌ها باید محتواهای تخصصی‌تری در صفحات مختلف سایت خود قرار بدهند. ما در خدمات محتوا تیمی متشکل از مجرب‌ترین نویسندگان محتوا را کنار هم جمع کرده‌ایم تا تمام نیاز کسب‌وکار خود به محتوا را رفع کنند.

service (1)

اجرای لینک سازی

یکی از فعالیت‌هایی که شما می‌توانید برای افزایش اعتبار برند خود نزد گوگل انجام بدهید، قراردادن لینک سایتتان در صفحات مختلف سایت‌های معتبر است. پس باتوجه به این موضوع تیم ما در خدمات سئو سایت هلدینگ، لینک سایت شما را در سایت‌های معتبر قرار می‌دهند.

search (2) (1)

بهینه سازی صفحات مختلف سایت

سایت هلدینگ شما صفحات مختلفی مانند درباره ما و تماس با ما دارد که کاربران می‌توانند به جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت شما به آن صفحات مراجعه کنند. به همین دلیل اگر محتواهای مربوط به این صفحات بهینه‌سازی نشده باشد، شما تعداد زیادی کاربر ناراضی خواهید داشت.

در خدمات سئو سایت هلدینگ چه فعالیت های محتوایی انجام می شود؟

صفحات مختلفی از سایت هلدینگ شما مانند درباره ما و تماس با ما وجود دارد که کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب‌وکار شما به آن‌ها مراجعه می‌کنند؛ بنابراین اگر محتوای مربوط به این صفحات مناسب نباشد و کاربران نتوانند اطلاعات موردنیاز خود را از آن دریافت کنند، شما نتوانسته‌اید که رضایت آن‌ها را جلب کنید.

پس باتوجه به اهمیت این موضوع در جلب رضایت کاربران، ما در این سرویس از خدمات سئو سایت هلدینگ، محتواهای مفید و ارزشمندی برای این مدل از صفحات سایت شما تولید می‌کنیم که هم به خوبی می‌توانند رضایت کاربران را جلب و شانس شما برای جذب مشتریان جدید بیشتر کنند.

سئو سایت هلدینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM چه مراحلی دارد؟

مانند سایر خدمات سئو، ما در خدمات سئو سایت هلدینگ نیز ابتدا برای شناسایی نیاز و اهداف کسب‌وکارهای آنلاین مختلف، یک جلسه مشاوره سئو رایگان با صاحبان آن کسب‌وکار برگزار می‌کنیم و سپس براساس موارد مشخص شده در این جلسه، استراتژی سئو برای بهبود سایت کسب‌وکار متقاضی این خدمات را تدوین می‌کنیم.

سایر مراحل سئو سایت هلدینگ عبارت است از :

search (1)

تدوین استراتژی سئو پس از جلسه مشاوره

service (1)

اجرای سئو درون صفحه

search (2) (1)

آنالیز سایت

search (1)

اجرای سئو بیرون صفحه

service (1)

سئو تکنیکال و بررسی فنی سایت

search (2) (1)

بررسی نتایج فعالیت های انجام شده

اما نکته مهم در مورد این اقدامات، ویژگی بارز آن در مقایسه با خدمات سئو سایت مهاجرتی سایر آژانس‌ها است، چرا که این اقدامات:

search (1)

متناسب با نیاز هر کسب‌وکار شخصی‌سازی شده است.

service (1)

فعالیت‌های آن توسط مجرب‌ترین کارشناسان سئو انجام می‌شود.

search (2) (1)

پس از طراحی سایت مهاجرتی راهکار مناسبی برای بازاریابی سایت شما خواهد بود.

چگونه برای دریافت سئو سایت هلدینگ درخواست بدهم؟

شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کسب‌وکار خود در فرم زیر درخواست دریافت خدمات سئو سایت هلدینگ خود را برای ما ارسال کنید و مسئولیت انجام فعالیت‌های سئو سایت خود برای فعالیت موثر در فضای دیجیتال را به تیمی متعهد و مسئولیت‌پذیر بسپارید.

برای دریافت مشاوره در خصوص استفاده از این خدمات نیز شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM ارتباط برقرار کنید و درخواست خود مبنی بر دریافت مشاوره برای خدمات در سیستم ما ثبت کنید.

آنچه شما در مورد سئو سایت هلدینگ پرسیده اید

  • تعرفه خدمات سئو سایت هلدینگ
  • بهترین خدمات سئو سایت هلدینگ

تعرفه خدمات سئو سایت هلدینگ چگونه محاسبه می شود؟

پارامترهای مختلفی در هنگام محاسبه قیمت سئو سایت هلدینگ نقش دارند و وجود و عدم وجود هریک از آن‌ها می‌تواند تغییرات زیادی در قیمت این خدمات ایجاد کند. اما اگر به دلیل قیمت این مدل خدمات برای استفاده از آن‌ها تردید دارید، باید بگوییم که نتایج این خدمات تاثیر مثبتی روی میزان فروش شما نقش خواهد داشت که هزینه پرداخت شده بابت این خدمات را برای شما جبران می‌کند.

بهترین خدمات سئو سایت هلدینگ را از کجا دریافت کنیم؟

معیار مهمی که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین مجموعه برای دریافت خدمات سئو سایت هلدینگ کمک کند، دسترسی به خدماتی که بالاترین کیفیت ممکن را دارند و مجموعه‌ای که قصد همکاری با آن را دارید، در فرآیند گزارش‌دهی فعالیت‌های خود، بیشترین میزان شفافیت را دارد.

پس مجموعه‌ای که خدمات آن ویژگی بالا را دارد و شما به عنوان صاحب یک هلدینگ با همکاری با آن هرگز دغدغه و نگرانی همکاری با سایر آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ را نخواهید داشت، آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM است.

در سئو سایت مهاجرتی علاوه بر سئو شما از چه سرویس های دیگری می توانید استفاده کنید؟

استفاده از خدمات محتوا در کنار سئو امری ضروری است که شما برای بهبود جایگاه سایت خود در موتورهای جستجو به آن نیاز دارید. چون تولید و انتشار محتواهایی باکیفیت در صفحات مختلف سایت، به شما این امکان را می‌دهد تا به عنوان منبع معتبری برای کاربران شناخته شوید و به خاطر آن گوگل رتبه بهتری به سایت شما در موتور جستجو خود بدهد.

چه مدت زمانی طول می کشد تا سایت من رتبه در صفحه نتایج پیدا کند؟

سئو فرآیندی سخت و پیچیده است که صاحبان کسب‌وکارها برای مشاهده نتایج آن باید زمان زیادی حدودا ۶ الی ۲۴ ماه صبر کنند. البته این بازه بسته به نوع کسب‌وکار شما می‌تواند متفاوت باشد.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره