طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

پیش از آغاز سفر هم تجربه خوبی برای مسافران خود ایجاد کنید

پیگیری مرحله به مرحله فرآیند سفارش بلیط تا لحظه پرواز، دغدغه افراد بسیاری است که در سال زیاد مسافرت می‌کنند. چون این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند تا هم در هنگام سفارش بلیط و ساعت پرواز خود استرس کم‌تری داشته باشند. پس اگر به دنبال ایجاد تجربه‌ای خوب پیش از آغاز سفر برای مسافران خود هستید، طراحی سایت فروش بلیط هواپیما خود را به ما بسپارید.

ویژگی های طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

ما در خدمات طراحی سایت خود، سایتی برای شما آماده می‌کنیم که :

goal

طرحی مطابق بیزینس شما

data

امکانات عالی

keyword

امکان گزارش گیری در لحظه

search (2) (1)

اتوماتیک بودن فرآیند فروش بلیط

نحوه ساخت سایت فروش بلیط هواپیما به چه صورت است؟

فرآیند ساخت سایت فروش بلیط هواپیما به صورت است :

۱

برگزاری یک جلسه مشاوره برای شناسایی اهداف شما

۲

ارسال سه قالب‌ و انتخاب یکی از آن‌ها براساس نیاز بیزینس‌تان

نکته: در این پروسه سه قالب طراحی در دو مدل آماده و سفارشی به شما نمایش داده می‌شود که قالب آماده رایگان بوده ولی اگر بخواهید امکانات بیشتری به آن اضافه کنید، بابت این تغییر شما باید هزینه پرداخت کنید. در مورد قالب‌های سفارشی نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که این قالب‌ها کاملا براساس نیاز بیزینس شما توسط تیم طراحی سایت حرفه‌ای HDM آماده می‌شوند و شما برای استفاده از این قالب‌ها باید هزینه پرداخت کنید.

۳

نمایش ساختار گرافیکی با توجه به قالب انتخابی

باتوجه به نوع قالب انتخابی، ساختار گرافیکی سایت به شما نمایش داده می‌شود و اگر مورد تایید بود، پروسه طراحی و اجرای سایت شما آغاز می‌شود.

طراحی سایت فروش بلیط هواپیما چرا اهمیت دارد؟

goal

دلایل زیادی برای اهمیت طراحی سایت فروش بلیط هواپیما وجود دارد که یکی از آن‌ها دسترسی به سایتی کاربرپسند برای سفارش بلیط هواپیما است که فرآیند رزرو و پیگیری سفارش بلیط را برای مسافران شما تسهیل می‌کند.

keyword

دلیل دیگر به افزایش فروش و مشتریان برمی‌گردد. چون زمانی که شما به عنوان صاحب یک بیزینس فروش بلیط هواپیما سایت مخصوص به خود را داشته باشید، وقتی مسافران برای تهیه بلیط سفر مورد نظر خود از موتور جستجوی گوگل کمک می‌گیرند، عنوان نام سایت شما در صفحه نتایج به آن‌ها نمایش داده خواهد شد و برای تهیه بلیط خود، شما را انتخاب می‌کنند.

search (1)

اغلب افرادی که در سال زیاد مسافرت می‌کنند، تمایل دارند تا بلیط سفر خود را آنلاین و از طریق مراجعه به سایت‌های فروش بلیط هواپیما تهیه کنند؛ بنابراین این موضوع نشان می‌دهد که اگر آژانس هواپیمایی شما سایت نداشته باشد، شما سالانه تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست می‌دهید. پس برای جذب آن‌ها شما به سایت فروش بلیط هواپیما نیاز دارید.

چرا برای طراحی فروش بلیط هواپیما ، HDM را انتخاب کنیم؟

تیم طراحی متشکل از متخصصان مجرب این حوزه، سایتی در اختیار شما قرار می‌دهند که هم تجربه کاربری خوبی برای کاربران ایجاد می‌کند و هم امکانات و ویژگی‌های منحصربفردی که دارد نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. همچنین سایت طراحی تیم طراحی سایت آژانس HDM تمام نیاز آژانس هواپیمایی شما به یک سایت کامل فروش و رزور آنلاین بلیط هواپیما را پوشش می‌دهد.

به‌علاوه با استفاده از خدمات طراحی سایت فروش بلیط هواپیما شما سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته را نیز دریافت خواهد کرد که این موضوع کمک می‌کند تا مسافران استرس خرید بلیط از سایر آژانس‌های هواپیمایی را نداشته باشند و با اطمینان از توانایی پیگیری لحظه به لحظه بلیط خریداری شده خود تا لحظه پرواز، حس آرامش بیشتری را تجربه کنند.

هزینه خدمات طراحی سایت فروش بلیط هواپیما چقدر است؟

تعرفه خدمات طراحی سایت فروش بلیط هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ بنابراین به‌طور قطع نمی‌توان گفت که شما بابت استفاده از این خدمات هزینه زیاد یا کمی پرداخت خواهید کرد.

پیش از آغاز سفر، برای مسافران تجربه‌ای دلنشین ایجاد کنید

آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات در حوزه دیجیتال به بیزینس‌های مختلف مانند شریک بیزینس شما عمل می‌کند و در تمام مسیر ارائه خدمات طراحی سایت کاری می‌کند تا شما به عنوان صاحب یک آژانس هواپیمایی برای فعالیت موثر در فضای دیجیتال، سایت فروش بلیط هواپیمای مناسبی در اختیار داشته باشید.

سوالات خدمات طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

اغلب افرادی که در سال زیاد مسافرت می‌کنند، تمایل دارند تا بلیط سفر خود را آنلاین و از طریق مراجعه به سایت‌های فروش بلیط هواپیما تهیه کنند؛ بنابراین این موضوع نشان می‌دهد که اگر آژانس هواپیمایی شما سایت نداشته باشد، شما سالانه تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست می‌دهید. پس برای جذب آن‌ها شما به سایت فروش بلیط هواپیما نیاز دارید.

اگر به عنوان صاحب یک آژانس هواپیمایی در حال مطالعه این مطلب هستید، باید بگوییم که تعداد زیادی از مسافران برای تهیه بلیط سفر هوایی موردنظر خود از سایت‌های فروش آنلاین بلیط استفاده می‌کنند. پس اگر می‌خواهید سهمی از مشتریان را داشته باشید، از خدمات طراحی سایت فروش بلیط هواپیما آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM استفاده کنید. چون تقاضا برای طراحی سایت فروش بلیط هوایپما زیاد است.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره