خدمات پشتیبانی طراحی سایت با HDM

برای خیلی از کسب‌وکارها این دغدغه وجود دارد که طراحی وب‌سایت خود را به صورت برون سپاری و خارج از مجموعه انجام داده‌اند و در مواقعی که وب‌سایت از لحاظ فنی به مشکل برمی‌خورد، نیروی فنی‌ای در مجموعه برای رفع آن وجود ندارد و یا به طراح دسترسی ندارند. در این مواقع، شما می‌توانید از مجموعه‌هایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند برای برون سپاری پشتیبانی فنی وب‌سایت خود کمک بگیرید.

مشتریان ما

کسب و کار هایی که به آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM اعتماد کردند

چرا به خدمات پشتیبانی سایت نیاز داریم؟

با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی در عصر جدید، قطعا شما هم باید به روز باشید، برای به روز نگه داشتن وب‌سایت خود، باید زیرساخت‌ها و موارد فنی را مداوم بررسی کنید و اگر نیاز به روزرسانی دارند، هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید. به این فکر کنید که رقبا شما در حال حاضر به چه شکل خودشان را با وضعیت‌های جدید، تطبیق می‌دهند.

کدام پکیج پشتیبانی سایت مناسب من است؟

اگر شما دید فنی دارید و از مشکلات وب‌سایت خود آگاه هستید، باید یک چک لیست از مواردی که قرار است بهبود یابد و یا تغییر کند را به کارشناسان در قالب یک فایل با توضیحات کامل ارائه دهید. اما اگر هیچ اطلاعاتی از موارد فنی ندارید یا کمتر با آن‌ها آشنا هستید، می‌توانید لینک وب‌سایت خود به همراه دسترسی‌های لازم ر، برای کارشناسان ارسال نمایید و از آن‌ها بخواهید که بررسی‌های فنی لازم را برای وب‌سایت شما انجام دهند و مشکلات را مشخص نمایند.
اگر موارد وب‌سایت، جزئی باشد و نیاز به زمان طولانی‌ای برای اجرا نداشته باشد، بهتر است از پشتیبانی ساعتی استفاده کنید تا هزینه‌ی کمتری بپردازید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید
اگر وب‌سایت شما مشکلات اساسی و زمان‌بر دارد، به هیچ وجه به سراغ پشتیبانی ساعتی نروید. پیشنهاد ما استفاده از پشتیبانی پکیجی ماهانه است. توجه داشته باشید که این پکیج‌ها حداقل به صورت سه ماهه ارائه می‌شوند.

لیست خدمات پشتیبانی

خدماتی که در پشتیبانی وب‌سایت‌های وردپرسی شما توسط کارشناسان ما انجام می‌شود

انجام بروزرسانی‌های دوره‌ای

انجام بروزرسانی‌های دوره‌ای هسته ووکامرس به صورت دوره‌ای که باعث امنیت و بهبود روند کاری سایت می‌شوند و از بروز مشکلات امنیتی جلوگیری می‌کنند.

رفع باگ های احتمالی موجود

ما با بررسی دوره‌ای سایت شما، باگ‌ها و مشکلات احتمالی آن را شناسایی و رفع می‌کنیم. بررسی دوره‌ای باعث می‌شود نقاط ضعف را پیش از آن که باعث اختلال گسترده در سایت و کاهش رضایت کاربران شوند، شناسایی و ریشه‌یابی شوند.

انجام تغییرات در سطح قالب وبسایت

هرگونه تغییرات محتوایی اعم از نوشته‌ها، تصاویر، اسالیدرها، فرم‌ها و کلیه‌ی المان‌هایی که در قالب وب‌سایت تعریف شده‌اند قابلیت ادیت، حذف و یا بهبود استایل دارند. بروز رسانی افزونه‌ها و برخی ماژول‌های استفاده شده در سایت از منابع معتبر که با آپدیت‌های جدید قالب سازگار بوده و باعث بهبود امنیت وب‌سایت می‌شوند.

کد نویسی های اختصاصی

ماژول نویسی و پلاگین‌های مختلف بر اساس نیاز پروژه‌ی شما به صورت اختصاصی کدنویسی می‌شود. این موارد در صورت توافق به صورت پشتیبانی ساعتی اعلام می‌گردد.

بهبود جرنی کابر

با بررسی و تحلیل Map Journey سایت شما، نقاط قوت و ضعف فعلی مسیرهای مختلفی که کاربر طی می‌کند را شناسایی می‌کنیم. این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا مشکلاتی را که کاربر در مسیرهای مختلف دارد برطرف کنیم و سایتی با و طراحی‌ بهتر داشته باشیم.

بهینه سازی وب‌سایت

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای سایت‌ها انجام می‌شود، بهینه سازی است. بهینه سازی باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات و بهبود تجربه کاربری می‌شود. ما با به کار بردن تکنیک‌ها و ابزارهای تخصصی، تا دستیابی به سرعت مطلوب در کنار شما خواهیم بود.

تغییر قالب در صورت نیاز

درصورت نیاز فعلی بیزینس شما، مشکلات قالب و جرنی کاربر، ما می‌توانیم قالب را تغییر دهیم در حالی که آسیبی به سئو سایت و دیتای قالب قبلی شما وارد نمی‌شود، فقط از نظر ظاهر و پرفورمنس بهبود می‌یابد.

جایگزینی افزونه‌ها و تغییر افزونه‌ها

در دوره پشتیبانی، افزونه‌هایی که احتیاج به آپدیت دارند را آپدیت می‌کنیم. تعداد دیگری از افزونه‌هایی که دارای مشکل امنیتی هستند و مورد نیاز سایت می‌باشند را از سایت حذف و افزونه جابگزین را نصب می‌کنیم. همچنین تنظیمات بخصوص هر افزونه برای کارایی مناسب با نیاز و نوع وب‌سایت اعمال می‌شود .

چرا HDM را برای پشتیبانی سایت وردپرسی خود انتخاب کنیم؟

تیم فنی آژانس hdm برای رضایت خاطر و افزایش سود دهی کسب‌وکار شما در کنارتان خواهد بود تا در زمان کمتر و با کیفیت بیشتر، بتوانید از وب‌سایت خود بهره‌وری کنید و کسب‌و‌کار خودتان را توسعه دهید. طراحان و برنامه نویسان حاضر در تیم فنی HDM، همواره به دنبال بهبود جرنی کاربر شما در وب‌سایت هستند. همچنین تسهیل روند خرید و برقراری ارتباط بهینه و درست کاربران بر روی وب‌سایت نیز از اهداف اصلی ما برای کمک به کسب‌وکار شما هستند.

پکیج‌ها و تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس

برای راهنمایی بیشتر و اطلاع از تعرفه‌های پشتیبانی وب‌سایت‌های وردپرسی، فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند.

درخواست مشاوره رایگان

سوالات متداول

شما می‌توانید از طریق: تماس، ایمیل، واتس اپ، تلگرام و سایر راه‌های ارتباطی مجموعه HDM، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان، در اولین فرصت با شما ارتباط بگیرند.
بله، پشتیبانی اختصاصی (همراه با کدنویسی)، توسط تیم فنی مجموعه HDM قابل ارائه می‌باشد.

بله، برای ما نوع وب‌سایت در ارائه پشتیبانی تفاوتی ندارد، اما حتما باید در بستر وردپرس طراحی شده باشد.

پس از مشخص شدن موارد پشتیبانی وب سایت شما، زمان‌بندی و گان چارت پروژه در پنل کاربری HDM مشخص می‌شود و تسک‌ها بصورت روزانه و مطابق ددلاین پروژه، برای شما انجام خواهند شد.

در حال حاضر فقط پشتیبانی وب‌سایت‌های وردپرسی ارائه می‌شود.

زمان‌بندی اجرای پشتیبانی، بسته به نوع نیاز کارفرما و نوع تسک‌ها، مشخص می‌شود و قابل اندازه‌گیری به صورت کلی نیست.
دسترسی داشبورد وردپرس و گاها دسترسی هاست و دامنه.
بله، برای پشتیبانی‌های پکیجی سه ماهه و سالانه، قرارداد تنظیم خواهد شد.
خیر، اما اگر از پکیج سالانه استفاده کنید، از تخفیف برخوردار خواهید شد و همچنین آپشن‌های بیشتری ارائه خواهد شد.
بله، بعد از اتمام موارد پشتیبانی، ویدیوهای آموزشی کار با پنل، برای کارفرمایان ارسال خواهد شد.
بله، هر زمان که نیاز به برگزاری جلسات نیازسنجی داشتید، کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید.
۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره