سئو سایت شرکتی و خدماتی

در دنیای رقابتی امروز، داشتن یک وب‌سایت قوی و کارآمد برای هر کسب‌وکاری، به‌خصوص شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات، امری حیاتی است. اما صرفاً داشتن یک وب‌سایت کافی نیست. برای اینکه وب‌سایت شما در میان انبوه وب‌سایت‌های موجود در اینترنت دیده شود و به مشتریان بالقوه خود برسید، به سئو  (Search Engine Optimization) نیاز دارید.

سئو سایت شرکتی و خدماتی به شما کمک می‌کند تا با بهبود رتبه وب‌سایتتان در موتورهای جستجو، به‌خصوص گوگل، به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM به شما کمک می‌کند تا با افزایش ترافیک ارگانیک سایتتان، ارتقای برندینگ و افزایش فروش را واقعاً تجربه کنید.

آشنایی با سئو سایت شرکتی و خدماتی

سئو سایت شرکتی فرآیندی است که برای بهبود رتبه سایت شرکت شما در موتورهای جستجو، به‌خصوص گوگل، انجام می‌شود. با قرار گرفتن در رتبه‌های بالاتر، ترافیک ارگانیک بیشتری به وب‌سایت شما هدایت می‌شود و این ترافیک می‌تواند به افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش منجر شود.

نحوه و مراحل انجام سئو سایت شرکتی و خدماتی در آژانس HDM

در دنیای دیجیتال امروز، حضور قدرتمند در فضای آنلاین برای موفقیت هر کسب‌وکاری، به‌خصوص در حوزه خدماتی و شرکتی، یک نیاز محسوب می‌شود. سئو (Search Engine Optimization) کلید جذب افراد جدید و افزایش ترافیک وب سایت شما است.

انجام سئو سایت شرکتی و خدماتی در آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM 10 مرحله مهم دارد که عبارت‌اند از:

در ابتدا ما با شما جلسه‌ای مشاوره‌ای برگزار می‌کنیم تا اهداف و چشم‌اندازتان را درک کنیم. سپس، با اتکا به این شناخت، استراتژی سئوی متناسب با نیازهایتان را طراحی و اجرا می‌کنیم. این بخش، مهم‌ترین بخش مراحل سئو سایت شرکتی است.

در ادامه، نقاط قوت و ضعف وب‌سایت شما با استفاده از ابزارهای پیشرفته سئو مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. گزارشی جامع از وضعیت فعلی سایتتان ارائه می‌شود تا مبنای برنامه‌ریزی‌های آتی باشد.

با توجه به اهمیت رقابت در بازار کسب‌وکارهای شرمتی و خدماتی، فضای آنلاین را برای شناسایی رقبای شما رصد می‌کنیم. همچنین، با تحلیل استراتژی‌های آنها، چشم‌اندازی دقیق از حوزه فعالیتتان به دست می‌آوریم.

در این مرحله، به تجزیه و تحلیل عمیق عبارات جستجوی محبوب می‌پردازیم و بینشی ارزشمند از نحوه جستجوی مشتریان شما به دست می‌آوریم. با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای تخصصی، حجم جستجو، سطح رقابت و فرصت‌های موجود برای هر کلمه کلیدی را بررسی می‌کنیم و عباراتی را که بیشترین ارزش را برای رشد کسب‌وکارتان دارند، شناسایی می‌کنیم.

با در نظر گرفتن فاکتورهای نرخ بازگشت سرمایه، فرایند تفکیک یا ادغام کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان را انجام می‌دهیم تا استراتژی on-page سئوی اثربخشی را برای وب‌سایتتان تدوین کنیم.

در ادامه مراحل سئو سایت شرکتی، با تکیه به نقشه راه تدوین شده، بهینه‌سازی صفحات وب‌سایت شما را به طور دقیق و حرفه‌ای اجرا می‌کنیم.

با استفاده از ابزارهای تحلیل وب، وضعیت رتبه‌های شما در موتورهای جستجو را به طور ماهانه رصد می‌کنیم و اثربخشی اقدامات انجام شده را به طور مستمر مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

تیمی مجرب از متخصصان بازاریابی محتوا، با در نظر گرفتن علایق و نیازهای مشتریان شما، محتوایی جذاب و ارزشمند برای وب‌سایتتان تولید می‌کنند. این محتوا به جذب مخاطبان و ارتقای رتبه شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند.

در این مرحله، عملکرد وب‌سایت شما را از نظر کاربران و موتورهای جستجو به طور کامل بررسی می‌کنیم و در صورت وجود هرگونه مشکل فنی، اقدامات لازم را برای رفع آن انجام می‌دهیم.

در نهایت، با توجه به بودجه شما، استراتژی لینک‌سازی خارجی را در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی شما تدوین و اجرا می‌کنیم.

چرا سایت شرکتی و خدماتی شما به سئو نیاز دارد؟

دلایل متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد چرا یک وب‌سایت شرکتی به سئو نیاز دارد. به‌عنوان مثال، شما نمی‌توانید مثل دوره تبلیغات سنتی، از طریق انتشار آگهی در روزنامه یا انتشار تراکت تبلیغاتی، مشتریان خود را جذب کنید. بنابراین، به افزایش آگاهی مشتریان از برندتان در فضای مجازی نیاز دارد و اینجاست که SEO به کمک شما می‌آید.

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • جذب مشتریان هدفمند
  • افزایش اعتبار
  • کاهش هزینه‌های بازاریابی

افزایش آگاهی از برند

سئو می‌تواند به افزایش آگاهی از برند یک سایت خدماتی و شرکتی در میان افراد محلی که به دنبال این خدمات هستند کمک کند.

افزایش ترافیک وب سایت

سئو می‌تواند به جذب ترافیک بیشتر به وب سایت‌های خدماتی و شرکتی از طریق موتورهای جستجو کمک کند.

ویزیت بیماران جدید

سئو می‌تواند به جذب افراد جدید برای یک سایت شرکتی و خدماتی کمک کند.

افزایش اعتبار

سئو می‌تواند به افزایش اعتبار یک سایت شرکتی و خدماتی کمک کند و از طریق این افزایش اعتبار اعتماد بیشتری از مشتریان را جلب کند.

کاهش هزینه‌های بازاریابی

سئو می‌تواند به کاهش هزینه‌های بازاریابی سنتی مثل تبلیغات چاپی و رادیویی کمک کند.

پلن‌های قیمتی برای سئو

تعرفه و پلن‌های قیمتی خدمات سئو سایت مانند سایت‌های شرکتی و خدماتی با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شوند. برای بررسی این فاکتورها لازم است که در یک جلسه مشاوره تخصصی، در ابتدا به بررسی سایت شما و آنالیز رقبا پرداخته شود. در ادامه، قیمت سئو سایت بعد از بررسی در جلسه مشاوره اولیه به اطلاع شما خواهد رسید.

با همه این اوصاف، لازم نیست نگران هزینه سئو سایت شرکتی و خدماتی خود باشید! آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM برای همه سایت‌ها و برندهای کوچک تا بزرگ، پلن‌های اقتصادی متنوعی دارد.

اهداف شما از سئو سایت خدماتی و شرکتی

چه چیزی را از سئو انتظار دارید؟ می‌خواهید ترافیک بیشتری به دست آورید؟ رتبه‌تان را در کلمات کلیدی خاص بهبود ببخشید؟ یا نرخ تبدیلتان را افزایش دهید؟

وضعیت فعلی سئو سایت شما

چه کاری تاکنون برای سئو سایتتان انجام داده‌اید؟ آیا رتبه‌تان در نتایج جستجو را رصد می‌کنید؟ از چه ابزارهای سئویی استفاده می‌کنید؟

رقابت در حوزه کاری شما

رقبای شما چه کسانی هستند؟ آنها چه کارهایی برای سئو انجام می‌دهند؟

حجم و پیچیدگی وب سایت شما

وب سایت شما چند صفحه دارد؟ چه نوع محتوایی در آن دارید؟

نیازهای فنی سئو

آیا وب سایت شما نیاز به تغییراتی برای بهبود سئوی آن دارد؟

دریافت مشاوره و ارتباط با تیم HDM

ارائه خدمات سئو سایت شرکتی و خدماتی، حساسیت و دقت بالایی را می‌طلبد و ما در آژانس HDM تخصص این کار را داریم. اگر هنوز هم به این فکر می‌کنید که چگونه یک سایت خدماتی و شرکتی را سئو کنیم؟ کافی است که فرم درخواست مشاوره موجود در سایت را تکمیل و روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید!

همچنین، می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی 88690818 – 021 و 44155175 – 021 هم با ما در تماس باشید و در سریع‌ترین زمان ممکن جلسه مشاوره خود را تعیین کنید. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM اعتقاد داریم که رسیدن به رتبه یک گوگل اصلاً اتفاقی نیست و هر کسب‌وکاری استراتژی مخصوص خودش را دارد. بنابراین، برای دستیابی به استراتژی منحصربه‌فرد خودتان، همین حالا با ما تماس بگیرید.

درخواست مشاوره

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره