سئو سایت فروشگاهی

موتور جست‌وجوگر Google علاوه بر ارائه اطلاعات مختلف، در نقش یک بازاریاب برای معرفی وب‌سایت فروشگاهی شما به مشتریان هم ظاهر می‌شود. حدود 74 درصد از خریداران و مشتریان قبل از اینکه از یک فروشگاه خرید کنند، به‌صورت آنلاین در مورد محصولات و خدمات آن جست‌وجو می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که بیشتر مشتریان کسب‌وکار شما هم بارها در مورد خرید محصول یا خدماتتان در فضای وب مشغول جست‌وجو بوده‌اند، اما متاسفانه با برندتان آشنا نشده‌اند. با استفاده از خدمات سئو سایت فروشگاهی آژانس HDM می‌توانید فروشگاه آنلاین‌تان را قدرتمند راه‌اندازی کنید و آهن‌ربای جذب مشتری شوید!

آشنایی با سئو سایت فروشگاهی

سئو (SEO) یا بهینه‌سازی موتور جستجو، پروسه‌ای مهم برای موفقیت هر فروشگاه اینترنتی است. با سئوی سایت فروشگاهی، می‌توانید رتبه سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا دهید و ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنید. این موضوع به معنای افزایش بازدیدکنندگان، افزایش آگاهی از برند و در نهایت، افزایش فروش است.

نحوه و مراحل انجام سئو سایت فروشگاهی در آژانس HDM

آژانس HDM برای انجام سئوی سایت های فروشگاهی، مراحلی را به شرح زیر دنبال می‌کند:

اولین قدم، برقراری ارتباط با شما و درک کامل اهداف شما از ایجاد یک وب سایت پزشکی است. ما با شما مشورت می‌کنیم تا نیازها و انتظارات شما را به طور کامل درک کنیم.

متخصصان HDM ابتدا وضعیت فعلی سئوی فروشگاه شما را با استفاده از ابزارهای مختلف  بررسی می‌کنند. این بررسی شامل رتبه‌بندی کلمات کلیدی، ترافیک وب‌سایت، تحلیل رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، نرخ تبدیل و سایر معیارهای مهم است.

ما با تحقیق عمیق در مورد عبارات جستجویی که بیماران بالقوه برای یافتن خدمات فروشگاهی شما استفاده می‌کنند، کلمات کلیدی مرتبط و ارزشمند را شناسایی می‌کنیم.

با در نظر گرفتن نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، استراتژی on-page SEO را برای وب سایت شما تعیین می‌کنیم. این استراتژی شامل بهینه‌سازی عناوین صفحات، متا دسکریپشن‌ها، محتوای صفحات، تصاویر، سئو سایت فروشگاهی و ساختار کلی وب‌سایت می‌شود.

تیم متخصص تولید محتوای ما با همکاری شما، محتوای منحصربه‌فرد و باکیفیت برای وب سایت شما تولید می‌کند. این محتوا باید برای جذب بیماران بالقوه و بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو طراحی شود.

با استفاده از نقشه راه دقیقی که برای شما تدوین کرده‌ایم، اقدامات لازم برای بهینه‌سازی سئو سایت فروشگاهی شما را اجرا می‌کنیم.

به طور منظم رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو و میزان ترافیک ورودی را بررسی می‌کنیم. این کار به ما کمک می‌کند تا تأثیر اقدامات انجام شده را آنالیز کنیم و در صورت نیاز استراتژی خود را اصلاح کنیم.
عملکرد وب سایت شما را از نظر کاربران و موتورهای جستجو بررسی می‌کنیم و در صورت وجود مشکلات فنی، آنها را رفع می‌کنیم.
با توجه به بودجه شما، استراتژی مناسبی برای لینک‌سازی خارجی وب سایت شما در گوگل و شبکه‌های اجتماعی تعیین می‌کنیم.

چرا سایت فروشگاهی به سئو نیاز دارد؟

طراحی و ساخت سایت فروشگاهی کارآمد و حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا در دنیای رقابتی امروز موفقیت بیشتری کسب کنید. با این حال، هر سایت فروشگاهی موفق، ویژگی‌های خاصی دارد و باید توقع چنین ویژگی‌هایی را از سایت خودتان داشته باشید:

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • جذب مشتریان جدید
  • افزایش اعتبار
  • کاهش هزینه‌های بازاریابی

افزایش آگاهی از برند

سئو سایت می‌تواند به افزایش آگاهی از برند سایت فروشگاهی شما در میان افراد محلی که به دنبال محصولات شما هستند کمک کند.

افزایش ترافیک وب سایت

سئو می‌تواند به جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایت فروشگاهی شما از طریق موتورهای جستجو کمک کند.

گرفتن مشتریان جدید

سئو می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش وفاداری مشتریان قبلی کمک کند.

افزایش اعتبار

سئو می‌تواند به افزایش اعتبار برند فروشگاه شما کمک کند.

کاهش هزینه‌های بازاریابی

سئو می‌تواند به کاهش هزینه‌های بازاریابی سنتی مثل تبلیغات چاپی و رادیویی کمک کند.

پلن‌های قیمتی برای سئو

قیمت‌گذاری سئو برای فروشگاه های اینترنتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، به همین دلیل ارائه قیمت دقیق سئو سایت بدون بررسی دقیق نیازهای شما امکان‌پذیر نیست. از جمله این موارد باید به موارد زیر اشاره کنیم:

حجم و پیچیدگی وب سایت

وب سایت های بزرگ‌تر و پیچیده‌تر به خدمات سئوی بیشتری نیاز دارند و به‌تبع آن قیمت بالاتری دارند.

رقابت در کلمات کلیدی

اگر در حوزه‌ای با رقابت بالا فعالیت می کنید، برای رسیدن به رتبه‌های برتر در گوگل به تلاش و هزینه بیشتری نیاز دارید.

اهداف سئو

نتایج سریع خدمات سئو، هزینه بیشتری هم به‌همراه دارد و روی قیمت سئوی سایت فروشگاهی تأثیر می‌گذارد.

نیازهای فنی سئو

آیا وب سایت شما نیاز به تغییراتی برای بهبود سئوی آن دارد؟

مشاوره و ارتباط با تیم HDM

آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM سابقه همکاری موفق با صدها برند و کسب‌وکار فروشگاهی را در کارنامه خود ثبت کرده است. از جمله این سایت‌های فروشگاهی می‌توانیم به ال‌سی‌من، پاپکو، خانومی، آهن آنلاین و غیره اشاره کنیم. فراموش نکنید که موفقیت در زمینه سایت‌های فروشگاهی، یک پروسه برنامه‌ریزی‌شده و دقیق است. بنابراین، همین حالا برای دریافت مشاوره سئو سایت فروشگاهی با ما در تماس باشید.

درخواست مشاوره

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره