مدیریت و بهبود ترافیک وب‌سایت با تحلیل گزارشات GA4

لازمه به نتیجه رسیدن اقدامات تبلیغاتی، داشتن آگاهی و شناخت مخاطبین هدف در نقاط تماس مختلف کسب‌وکار ما است. گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای محبوب و رایگان گوگل است که اطلاعات خیلی خوب و دقیقی درباره مخاطبین آنلاین کسب‌وکارمان به ما می‌دهد.
  • نوع دوره وبینار
  • پیش نیاز آشنایی با آنالیتکس ۴
  • تعداد سرفصل ۶
  • مدت زمان ۹۰ دقیقه
  • تاریخ برگزاری ۸ شهریور ۱۴۰۳

معرفی وبینار

با نصب درست آنالیتیکس در وب‌سایت، اطلاعات ورودی‌ها و اقدامات آن‌ها در سایت در این پنل به ما نمایش داده می‌شود که می‌توانیم با ساخت گزارش‌هایی متناسب با اهداف خود، تحلیل دقیقی از این کاربران داشته باشیم. اما به صورت پیش فرض گزارشاتی در آنالیتکس وجود دارد؛ یکی از این گزارش‌ها، گزارش Acquisition است که کانال‌های وروی کاربر به سایت ما و مسیر جذب کاربر را تحلیل و بررسی می‌کند. از جمله مواردی که در این گزارش می‌بینیم، داده‌های Traffic Acquisition و User Acquisition است که هر کدام از دید‌های متفاوت این مسیر جذب کاربر را بررسی می‌کند، اما این دیدگاه‌ها چه تفاوتی دارند؟ چه زمانی باید به سراغ Traficc Acquisition و چه زمانی باید داده‌های User Acquisition را تحلیل و بررسی کنیم؟ در این وبینار، قصد داریم با بررسی تعاریف Acquisition، Traffic Acquisition، User Acquisition و در ادامه با بررسی تفاوت این دو پارامتر مهم در آنالیتیکس، بتوانیم دید تحلیلی خوبی از این گزارش بدست بیاریم و بتوانیم با شناخت بهتر کاربرها ورودی بهینه‌تری برای وب‌سایت خود داشته باشیم.

برای تماشای وبینار لطفا فیلتر شکن خود را روشن کنید

ویژگی‌های وبینار مدیریت و بهبود ترافیک وب‌سایت با تحلیل گزارشات GA4

درک عمیق کانال‌های جذب کاربران و بهینه‌سازی آن‌ها

یادگیری نحوه استفاده از مدل‌های مختلف اعتباردهی (Attribution Models) برای تخصیص هوشمندانه بودجه تبلیغاتی

شناسایی فرصت‌های جدید در جذب ترافیک با استفاده از داده‌های Acquisition

یادگیری نحوه شناسایی و بهینه‌سازی مسیرهای تبدیل (Conversion Paths) در GA4 برای افزایش نرخ تبدیل و بهبود عملکرد کلی کمپین‌های بازاریابی

سرفصل های وبینار

مدرس وبینار

سروش مرادی

کمپین‌منیجر HDM

ثبت نام وبینار

مدیریت و بهبود ترافیک وب‌سایت با تحلیل گزارشات GA4

سوالات متداول

این وبینار در کانال یوتیوب HDM برگزار خواهد شد.
بعد از برگزاری وبینار، ویدئو در کانال یوتیوب HDM بارگذاری خواهد شد.
این وبینار مناسب تمام دیجیتال مارکترها به ویژه مدیران مارکتینگ، کارشناسان مارکتینگ که به تحلیل دیتا نیاز دارند و همچنین صاحبین کسب‌وکارهاست.
۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره