همراه همیشگی HDM با توجه به احتمال بروز تاخیر در شارژ اکانت های گوگل ادز طی روزهای آتی، از اینکه با شکیبایی ما را همراهی میکنید سپاسگزاریم

وبینار تگ منیجر برای کمپین منیجر ها

تگ منیجر یک ابزار رایگانه که توسط شرکت گوگل ساخته شده، این ابزار جذاب به ما کمک می کنه که به ساده ترین روش ممکن، دیتا هایی که از رفتار کاربرانمون در سایت نیاز داریم رو جمع آوری کنیم. به عنوان مثال، چند نفر روی دکمه تماس سایت ما کلیک کردند تگ منیجر به وسیله یک تگ تعداد کلیک روی دکمه تماس رو جمع آوری می کنه، سپس اطلاعات جمع آوری شده رو برای پردازش و گزارش به پلتفرم بازاریابی مربوطه مثلا گوگل آنالیتیکس ارسال می کنه، در نهایت گوگل آنالیتیکس دیتا تماس رو در گزارش های مختلف به ما نمایش میده.

  • نوع دوره وبینار
  • پیش نیاز ندارد
  • تعداد سرفصل 18
  • مدت زمان 4 ساعت

به عنوان مثال الان میتونیم متوجه بشیم نرخ تبدیل کدوم کانال بازاریابی ما در کانورژن تماس، بهتر بود و روی کدوم کانال بازاریابی باید سرمایه گذاری بیشتری کنیم همچنین تگ منیجر به ما اجازه میده به راحتی ابزار های مختلف بازاریابی رو در سایتمون نصب کنیم، ابزاری هایی مثل گوگل آنالیتیکس، ga4، هاتجر، clarity یا نصب تگ های تبلیغات ادنتوورک هایی مثل یکتانت. ابزار تگ منیجر اقیانوسی بینهایته و هزاران هزار کار مختلف میشه باهاش انجام داد، ولی آیا همه این کار ها به درد ما میخوره؟ قطعا نه در این وبینار قراره مواردی ضروری که یک کمپین منیجر باید از ابزار تگ منیجر بدونه رو یاد بگیریم.

سرفصل های دوره

ثبت نام در وبینار

مشاهده وبینار GA4 برای کمپین منیجر ها
ویدئو
مشاهده وبینار
امید احمد آبادی مدرس کمپین منیجر گوگل ادز HDM
۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸