همراه همیشگی HDM با توجه به احتمال بروز تاخیر در شارژ اکانت های گوگل ادز طی روزهای آتی، از اینکه با شکیبایی ما را همراهی میکنید سپاسگزاریم

وبینار GA4 برای کمپین منیجر ها

از اواسط سال 2022 که موضوع از دسترس خارج شدن گوگل آنالیتیکس یونیورسال (UA) به طور کاملاً جدی مطرح شد، مهاجرت به آنالیتیکس 4 یا همون GA4 به یکی از دغدغه‌های اصلی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ به خصوص پرفورمنس مارکترها تبدیل شد.

  • نوع دوره وبینار
  • پیش نیاز آشنایی با گوگل آنالیتیکس یونیورسال (UA)
  • تعداد سرفصل 8
  • مدت زمان 3 ساعت
هرچند گوگل ادعا کرد که با ابزاری دقیق‌تر و بهینه‌تر از ورژن قبلی روبرو هستیم، اما دشبورد خلوت، کاملا متفاوت و البته تا حدودی پیچیده‌تر GA4 باعث شد افراد از همون ابتدا موضعی منفی نسبت بهش داشته باشند. بسیاری از گزارشاتی که در آنالیتیکس یونیورسال به صورت پیشفرض وجود داشتن، در ورژن جدید در دسترس نیستن، اما آیا کار با GA4 واقعا به اون سختی که به نظر میرسه هست؟ آیا لازمه که از ابتدا با همه ویژگی‌هاش (که شاید هیچوقت به کارتون نیاد) آشنا بشید؟ قطعا نه. تو این وبینار 3 ساعته قرار هست با GA4 آشنا بشیم اما نه به طور کامل! می خوایم باهم در مورد اصلی ترین تغییرات دشبورد جدید، گزارش گیری، ست کردن ایونت‌ها و کانورژن‌ها و به طور خلاصه همه چیزهایی که یک پرفورمنس مارکتر بهش نیاز داره صحبت کنیم.

سرفصل های دوره

ثبت نام در وبینار

مشاهده وبینار GA4 برای کمپین منیجر ها
ویدئو
مشاهده وبینار
سهیل جمشیدی مدرس کمپین منیجر گوگل ادز HDM
۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸