برای ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM از طریق شماره‌‌ زیر می‌توانید با ما در تماس باشید. ۸۸۶۹۰۸۱۸- ۰۲۱

جلسات مشاوره گروهیX

ورکشاپ منتورینگ X با رویکردی تجربه محور به مدت ۴ ساعت و با ظرفیت ۵ نفر به صورت نیمه خصوصی طراحی شده است. طی این ورکشاپ صفر تا صد کمپین‌های گوگل‌ادز شرکت‌کنندگان مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد و با کمک تجربیات هاتف تالوئی به عنوان منتور ورکشاپ، راهکارهای مناسب برای بهبود نتیجه کمپین پیاده‌سازی می‌شود.

  • نوع ورکشاپ حضوری
  • پیش نیاز قبولی در آزمون ورودی
  • تعداد جلسات ۲
  • مدت زمان ۴ ساعت

معرفی  ورکشاپ

در کلاس‌های برگزار شده تا به امروز با تمامی نکات و آموزش‌های مختلف برای اجرای کمپین‌ها و تبدیل شدن به یک متخصص آشنا شده‌اید و نمونه‌های مختلف را دیده‌اید. حتما در اجرای کمپین‌ها گاها با نکات ریزی روبرو شده‌اید که باید در حین کار و با تحلیل نتایج در همان لحظه، استراتژی مناسب را انتخاب و اجرا کنید. تجربه، تکرار و دیدن نمونه‌های مختلف، حلقه‌‌های گمشده‌ای هستند که در این لحظات به کمک ما می‌آیند. برای اینکه در اجرای کمپین‌های شما همراهتان باشیم، ورکشاپ منتورینگ X طراحی و برنامه‌ریزی شد تا طی دو جلسه دو ساعته، در کنار هم و با اشتراک‌گذاری کمپین‌های هر یک از شرکت‌کنندگان، ایرادات و مشکلات احتمالی کمپین‌های یکدیگر را بررسی کرده و راهکارهای مناسب برای بهبود را با هم مرور و اجرا کنیم. شما در این ورکشاپ که به صورت نیمه خصوصی و حضوری برگزار می‌شود، با تمام جزئیات کمپین‌های دیگر شرکت‌کنندگان آشنا خواهید شد، تجارب و زوایای دید دیگران در چیدمان کمپین‌ها را خواهید دید و مواردی که شاید تا به امروز با آن روبرو نشده‌اید را تجربه خواهید کرد.

ویژگی های جلسات مشاوره جلسات X

جلسات حضوری و نیمه خصوصی

 برگزاری جلسات به صورت حضوری در HDM

تحلیل صفر تا صد کمپین‌های شرکت کنندگان

بررسی و ایرادیابی کمپین‌های شرکت‌کنندگان

ارائه راهکار‌های مناسب برای بهبود نتایج کمپین‌ها

تحلیل نتایج فعلی و ارائه استراتژی برای ادامه مسیر

بهره‌مندی از تجربیات منتور و دیگر شرکت‌کنندگان

تبادل تجربه با حاضرین ورکشاپ

هزینه مقرون به صرفه به نسبت جلسات مشاوره

کاهش ۷۵ درصدی هزینه جلسه مشاوره برای ۴ ساعت

قبل از شرکت در ورکشاپ خوب است که بدانید...

مراحل شرکت در ورکشاپ X

منتور ورکشاپ

هاتف تالویی

مدیر آژانس HDM

منتور

منتور ورکشاپ

من هاتف تالویی بنیان‌گذار و مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM، سال‌هاست که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت تخصصی و تجربه تدریس علمی مختلفی داشتم و در این مدت، خلاء بزرگ عدم دانش کافی و تجربه‌محور و در پی آن عدم شفافیت در اجرا و گزارش‌دهی را از بزرگترین چالش‌های این بازار برای کسب‌و‌کارها دیدم. به همین دلیل، از سال ۱۳۹۷، با هدف رفع این دغدغه‌ها و ایجاد شفافیت کامل در اجرا و رفع خلاء‌های بازار دیجیتال، آژانس HDM را با همین ماموریت تاسیس کردم. در این سال‌‌ها با اعتماد شما توانسته‌ایم رتبه یک بازار را در زمینه‌ خدمات حرفه‌ای گوگل‌ادز بدست آوریم و بر اساس نیاز شما خدمات خود را در زمینه‌های سئو، تولید محتوا، طراحی سایت، انواع تبلیغات کلیکی (ppc)، محیطی و شبکه‌های اجتماعی گسترش دادیم تا بتوانیم به عنوان یک تیمی که عضوی از مجموعه شماست، تمام نیازهای دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکار شما را تامین کنیم. تمام تلاش ما در این مسیر این است که بهترین نتیجه را همراه با شفافیت برای شما ایجاد کنیم، چرا که باور داریم برای رسیدن به اهدافمان، ابتدا شما باید به اهدافتان برسید.

شرکت در آزمون ورودی ورکشاپ ایکس

پیش نیاز شرکت در ورکشاپ گروهی X ،   شرکت در تست خودسنجی گوگل ادز است تا بتوانید با آگاهی بیشتر از چالش هایتان در این ورکشاپ شرکت کنید. از طریق دکمه زیر می توانید به صورت رایگان در این آزمون شرکت کنید.

هزینه آزمون: رایگان

تکمیل ثبت‌نام در ورکشاپ

بعد از شرکت در آزمون خودسنجی گوگل‌ادز، می‌تونید با پرداخت هزینه ثبت‌نام خود را در ورکشاپ تکمیل کنید.

هزینه‌ی ورکشاپ: ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تاریخ برگزاری : به زودی

ساعت برگزاری : به زودی

سوالات متداول

این ورکشاپ طی دو جلسه دو ساعته به صورت حضوری برگزار می‌شود.

پیش‌نیاز شرکت در ورکشاپ، داشتن تجربه اجرای کمپین‌های گوگل‌ادز و شرکت در تست خودسنجی گوگل‌ادز است.

در این ورکشاپ قرار نیست مباحث پایه‌ای گوگل‌ادز را یاد بگیرید، بلکه قرار است با کمک تجربیات منتور به بررسی و تحلیل عمیق کمپین خودتان و دیگر شرکت‌کنندگان بپردازید. همچنین ایرادات و مشکلات کمپین‌‌ها را پیدا کنید و راهکارهای مناسب برای بهبود نتیجه را پیاده سازی کنید.

این ورکشاپ مناسب کسانی است که کمیپن‌های گوگل‌ادز اجرا کرده‌اند و قصد دارند تجربه و مهارت بیشتری در قالب منتورینگ با بررسی موردی کمپین‌های خود شرکت‌ کنندگان بدست آورند.

در این ورکشاپ کمپین‌های گوگل‌ادز هر شرکت کننده مورد بررسی قرار می‌گیرد، نکات و مواردی که درنظر گرفته نشده توضیح داده شده و تجربه افراد به اشتراک گذاشته می‌شود.
خیر، چون در این ورکشاپ کمپین‌های شرکت کنندگان تحلیل و مورد بررسی قرار می‌گیرد، برای حفظ محرمانگی اطلاعات کمپین‌ها، امکان ضبط ورکشاپ وجود ندارد.

این ورکشاپ به صورت حضوری در مجموعه HDM واقع در غرب تهران برگزار می‌شود.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره