Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 65 total)
  • Author
    Posts
  • کلمات کلیدی جدید اضافه کنید.
    در صورتی که lost impr share by budget باعث کاهش ایمپرشن شیر می‌شود، باجت را افزایش دهید.
    در صورتی که lost impr share by rank باعث کاهش ایمپرشن شیر می‌شود، QS‌ها را بهبود دهید.
    در صورتی که QS‌ها وضعیت خوبی داشتند در آخرین مرحله bid را افزایش دهید.

    in reply to: چگونه CTR کمپین را افزایش دهم؟ #33408

    بهینه‌سازی و تمیز کردن سرچ‌ترم‌ها
    نگارش مناسب اد‌های تبلیغاتی متناسب با کلمات کلیدی و value‌های بیزینس
    بهبود QS کلماتی که در قسمت Other نمایش داشتند.
    استفاده از اکستنشن‌ها در کنار متنAd‌ها
    اگر همه مراحل را تست کردید در مرحله آخر بید کیورد‌ها را بررسی و بهینه کنید.

    in reply to: دلیل کاهش چشمگیر میزان کلیک چیست؟ #33405

    ممکن است گوگل اکانت را under review برده باشد.
    ممکن است تاریخ به درستی انتخاب نشده باشد.
    ممکن است اد‌ها disapprove شده باشند.
    ممکن است اد‌ها لیمیت شده باشند.
    ممکن است شارژ اکانت به پایان رسیده باشد که در این صورت نمایش هم نخواهیم داشت.
    ممکن است کلمه‌ای به اشتباه نگتیو یا پاز شده باشد.
    ممکن است تغییرات نامطلوبی در بهینه‌سازی کمپین ایجاد شده باشد که نیاز به آندو داشته باشد.
    ممکن است تغییر سنگینی در آکشن ایجاد شده باشد.

    \”گوگل جایگاه نمی‌فروشد\” و هیچ تضمینی نیست که با هر بار سرچ نمایش داشته باشیم و یا با هر بار نمایش، جزء لینک‌های تاپ باشیم و این را در نظر داشته باشید که نمایش برای هر کاربر کاملاً متفاوت و بر اساس الگوریتم‌های پیچیده‌ی گوگل می‌باشد. بنابراین برای اطمینان از نمایش خود، از دیتای دشبورد استفاده کنید که معیار صحیح و دقیقی می‌باشد

    audience list به درستی تنظیم نشده است.
    audience list شما هنوز به درستی دیتا نگرفته و بسیار کوچک است.
    audience list را به درستی در کمپین لحاظ نکردید.

    به دلیل مشکلاتی که در ایران برای استفاده از این extension وجود دارد، ممکن است بعد از ست کردن، call extension نمایش نگیرد یا disapprove شود. در این صورت اکستنشن را پاک کنید و مجدد مراحل را تکرار کنید.

    گوگل به طور خودکار کلیک‌های فیک را تشخیص می‌دهد و هزینه آن‌ها را به اکانت برمی‌گرداند ولی در صورتی که طبق دیتا احساس کردید این اتفاق نیفتاده است مراحل زیر را بررسی کنید.
    به پشتیبانی گوگل ‌ایمیل بزنید و یا چت کنید.
    با دادن اسکرین شات از دیتا به گوگل این موضوع را توضیح دهید.
    IP‌های ورودی به سایت را بررسی کنید و از ورود IP‌های تکراری از setting کمیپن جلوگیری کنید.

     ممکن است در طی بهینه‌سازی‌ها بید کلمات یا بیدینگ استراتژی را تغییر داده باشید و در بازه‌ای که بررسی می‌کنید avg cpc با max cpc متفاوت باشد.
    Bid adjustment تنظیم کرده باشید.

     داشبورد گوگل ادز Real time نیست.
     بازه زمانی انتخابی منطبق با بازه ران بودن کمپین نیست.
     اکانت شارژ ندارد.
     فیلتر‌هایی اعمال شده که دیتا را محدود کرده است.
     کمپین ورودی و نمایش نداشته است که باید موارد مختلف از اینجا چک شود (لینک به تاپیک اگه بعد از چیدمان کمپین ورودی نداشتیم چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟ )

     ادیت زدن و شناسایی کلمات و موارد حساس در متن Ad ‌ها
     تبدیل محتوای متنی به محتوای عکسی در لندینگ‌ها
     عدم استفاده از کلمات ممنوعه در متنAd ‌ها
     استفاده از کیورد اینزرشن در متن Ad جهت حفظ Ad relevance

     موارد tracking سایت وGoal ‌های آنالیتیکس بررسی شود شاید اشتباهی در این مورد وجود دارد.
     پشت خطی و مسیر تماس مشتری بررسی شود.
     دکمه تماس قابل کلیک در نسخه دسکتاپ وجود نداشته باشد.

    به طور کلی زیر ۲۰٪ اختلاف click و session مشکلی ندارد ولی اگر بالاتر از این عدد بود موارد زیر را بررسی کنید:
     سرعت پایین سایت باعث می‌شود session ایجاد نشود.
     برخی از پلاگین‌ها در سایت‌های ورودپرسی و نرم‌افزار‌های ad blocker هستند.
     مشکلات هاست و سرور سایت
     ارور‌های جاوا اسکریپت

     داشبورد گوگل ادز Realtime نیست. داده‌ها با کمی تأخیر نشان داده می‌شود.
     اکانت شارژ نداشته باشد.
     بعد از ران شدن کمپین به دلایل مختلف ممکنه اکانت ساسپند شده باشد.
     کمپین پاز باشد.
     کمپین ران باشد ولی ادگروپ‌ها پاز باشد.
     کمپین و ادگروپ‌ها ران باشد ولی Ad‌ها پاز باشد.
     کمپین، ادگروپ و اد ران باشد ولی کیورد‌ها پاز باشد.
    Adها disapprove شده باشد.
    Adها لیمیت شده باشد.
    AD schedule ست شده باشد و در ساعت‌های غیرنمایش کمپین ورودی نخواهیم داشت.
     زبان انتخاب شده در کمپین ایجاد محدودیت کرده باشد.
     لوکیشن اشتباهی تارگت شده باشد.
     با تنظیم بید ادجاسمنت Device ورودی برخی از Device‌ها بسته شده باشد.
     کلمه یا عبارتی نگتیو شده که ورودی را محدود کرده باشد.
     کیورد‌های انتخابی low search volume باشند.
     بید یا باجت بسیار پایینی تنظیم شده باشد.

    به دلیل تحریم‌های ایران امکان تارگت کردن شهر‌های مختلف ایران وجود ندارد و تنها با انتخاب کلمه کلیدی مناسب و نگارش مناسب AD‌ها می‌توان تا حدودی فیلتر ورودی را لحاظ کرد. برای مثال اگر تعمیر ماشین لباسشویی انجام می‌دهید با انتخاب کلمه تعمیر ماشین لباسشویی در تهران و نوشتن کلمه تعمیرات فقط در تهران در AD‌ها، از ورودی شهر‌های دیگر ایران جلوگیری کنید. با این حال ممکن است ورودی‌هایی از شهر‌های مختلف از طریق کلمات جنرال مثل بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی داشته باشید که متأسفانه به دلیل تحریم‌های ایران راه حلی برای این موضوع وجود ندارد.

    اکانت به یکی از دلایل زیر ممکن است ساسپند شود:

    circumventing systems:
    دلیل این نوع ساسپندی ممکن است رعایت نکردن پالیسی‌های گوگل ادز باشد. برای مثال تبلیغ کردن موارد ممنوع، ریدایرکت، اجرا کردن همزمان تبلیغ یک دامنه در چندین اکانت و … unpaid balance
    اگر قبلاً در اکانت دیگری، کمپین گوگل ادز اجرا کردید و کمپین‌های شما بیشتر از میزان شارژ اکانت هزینه کرده باشد و به گوگل بدهی داشته باشید، با اجرا کردن کمپین جدید در اکانت جدید با این مشکل روبه رو می‌شوید و باید با شارژ کردن اکانت قبلی به میزان بدهی این مشکل را حل کنید.

    : Suspicious Payment
    این ارور به دلیل تشخیص پرداخت مشکوک روی اکانت می‌باشد که با ارسال ‌ایمیل و اثبات اعتبار پرداخت در بیشتر مواقع رفع می‌شود.
    : unauthorized access
    در صورتی که گوگل تلاش‌های مشکوکی را برای دسترسی به اکانت شناسایی کند، اکانت را ساسپند می‌کند و برای رفع آن باید از طریق مکاتبه با پشتیبانی گوگل ادز اقدام شود.

    : unacceptable business practice
    مربوط به ارائه اطلاعات نادرست درباره بیزینس، محصول یا خدمات و یا تشخیص فیشینگ می‌باشد.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 65 total)
۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره