ممکن است سایت برای کاربر باز نشده باشد.
ممکن است بنر در تارگت اشتباه قرار داده شده است.
برای مثال سایتی که نمایش داریم با تبلیغ غیر مرتبط است و کاربر بعد ناخواسته روی تبلیغ کلیک میکند و سریع خارج میشود در نتیجه session محاسبه نمیشود.
با بهینه سازی placementها، متوجه خواهید شد که چند click، conversion دریافت شده و کدام یک CTR بالایی داشته است.
داخل تنظیمات ادگروپ تیک optimized targeting رو چک کنید که خاموش باشه این ممکنه باعث این مشکل شده باشه.
توی GA4 بعد از لینک کردن، میتونید دیتا رو در قسمت acquisition مشاهده کنید.
سلام نه این دو مورد کاملاً متفاوت هستن.
اولی (ad strength) بستگی به ۴ تا مورد که جلوش نوشته داره ( موقع ادنویسی از نوار آبی رنگ بالا میتونید مواردی که گفته رو ببینید) و اگه طبق اونا اد رو بنویسید excellent میشه اما بعضا میبینید با اینکه ادها excellent هستند و کیورد هم توی اد هست باز قسمت relevancy رو نگرفتید و ادرلونسی ارتباط بین کیورد و ادها است که برای بهبودش باید در قسمت کیوردها ببینید کدوم کیورد این مورد رو کم گرفته و اون کیورد رو به ادهاتون اضافه کنید.
بله امکانپذیر هست.
در مرحله اول که خود گوگل تشخیص میده و هزینه کلیکهای فیک رو به حساب شما برمیگردونه، اگر این اتفاق نیفتاد در مرحله بعد، به گوگل ایمیل بزنید و با دادن مستندات این موضوع رو ثابت کنید. در مرحله سوم، ردگیری فراد رو با سرچ کوئری و IP هم زمان از طریق آنالیتکس میتونید انجام بدید و IP مشکوک رو از setting کمپین بلاک کنید.
تو گوگل ادز صفحه اول و دوم معنی نداره هر صفحه آکشن مجزا خودش رو داره که بعضیها برنده میشن و نمایش میگیرن.
phrase مثل بلاک عمل میکنه، مثلاً اگه \”سامسونگ\” نگاتیو کرده باشید هر سرچی که توش سامسونگ باشه جلوش گرفته باشه مثل گوشی سامسونگ. در حالت exact اگر دقیقاً همون کلمه سرچ بشه، تبلیغ شما رو نمایش نمیده برای مثال اگه [سامسونگ] رو نگاتیو کرده باشید فقط و فقط جلوی سرچ سامسونگ گرفته میشه و گوشی سامسونگ ممکنه اد شما رو فایر کنه. به این نکته توجه داشته باشید که نگتیو، close variant نداره و باید تمامی حالتهای typing یک کلمه رو نگتیو کنید.
این نرمافزار، کاربردی که داره برای تغییرات رو کمپین به صورت آفلاین هست وقتی لاگین میکنید تو این برنامه میتونید اکانتتون رو انتخاب کنید و تغییرات مدنظرتون رو بدین و با زدن گزینه post تغییرات روی اکانت ادز انجام میشه و باعث میشه با سرعت خیلی بالاتری کار کنید.
مثلاً ممکنه که چندین کمپین داشته باشین که بخواین از یه اکانت به اکانت دیگهای منتقل کنید خب این کار به صورت دستی خیلی سخته باید همه رو دونه دونه copy و paste کنید ستینگها رو از اول بچینید و…
با ادز ادیتور با سرعت این کار رو میتونید انجام بدین.
نه مشکلی ایجاد نمیکنه وقتی دامنههاتون متفاوت هست.
این مورد تو approve شدن تأثیر نداره، ولی باعث میشه که تفکیک ادگروپی بهتری داشته باشین و بتونید طبق هر ادگروپ، از لندینگ پیج مناسب استفاده کنید و این مورد باعث افزایش score شما میشه و کاربر بعد از کلیک روی تبلیغ جای درستی land میکنه.
نه این دو مورد کاملاً از هم جدا هستن و هیچ ارتباطی به هم ندارند.
در این لینک دلیل این موضوع و رفع آن را توضیح داده است:
https://daily۴mative.com/how-to-fix-googleads-doubleclick-net-refferal-traffic/
شمارههای قبلی که disapprove شدن را remove کنید و از اول script بزنید، شماره جدید هم اگر دارید استفاده کنید. این پروسه را تا جایی که eligible شوید باید تکرار کنید.
چک کنید اکانت شارژ داشته باشه.
ادها رو چک کنید که eligible باشن.
ستینگهای کمپین رو یکبار بررسی کنید که مشکلی نداشته باشن.
باجت رو بررسی کنید که بالا باشه.
نگاتیوها رو بررسی کنید که اشتباه نگاتیو نکرده باشید.
اداسکجول رو بررسی کنید.
نگاه کنید بید اجاسمنت منفی زیاد نداشته باشید.
بیدها رو بالاتر ببرید تا نمایش بگیره، ابتدای کمپین میتونید روی max click بذارید با لیمیت بالاتر.
ممکنه اکانت under review باشه اگه بیزینس شما حساسه و باید بیشتر صبر کنید.
در نهایت اگر همه چیز درست بود و بعد از دو سه روز همچنان نمایش نداشتین، به گوگلایمیل بزنید.