سئو سایت خبری

اغلب کاربران، برای دسترسی به آخرین اخبار روز از لینک‌های اول گوگل استفاده می‌کنند. پس جلب توجه کاربران و جذب مخاطبان جدید می‌تواند مهم‌ترین هدف سایت‌های خبری در فضای رقابتی آنلاین باشد و دستیابی به این اهداف و رسیدن به رتبه‌های مطلوب در صفحه نتایج گوگل، نیازمند اقدامات تخصصی بهینه‌سازی سایت و سئو است.

سئو سایت خبری آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM شامل اقدامات زیر است تا شما را در سئو به موفقیت برسانیم:

search (1)

بهینه‌سازی سایت برای کاربری آسان

دسترسی سریع کاربر به اخبار و مقالات جدید خیلی مهم است؛ بنابراین در این بخش سایت شما را بهینه‌سازی می‌کنیم تا کاربر مسیر ساده‌تری برای رسیدن به مطالب سایتتان طی کند.

service (1)

بهینه‌سازی ساختاری و محتوایی

برای اینکه سایتتان بتواند در لحظه توجه کاربر را جلب کند، باید محتواهای ارزشمند و ظاهر جذابی داشته باشد. در این بخش ما سایتتان را برای رسیدن به این هدف بهینه‌سازی می‌کنیم. 

search (2) (1)

سازگارسازی سایت با انواع دستگاه ها

کاربران زیادی از طریق دستگاه‌های مختلف مانند موبایل به سایت‌های خبری مراجعه می‌کنند؛ به خاطر همین اگر سایتتان با ابعاد و اندازه انواع دستگاه‌ها مانند موبایل‌ سازگار نباشد، شما حجم زیادی از کاربرانتان را از دست می‌دهید.

search (1)

انجام لینک‌سازی مرتبط

کسب اعتبار در فضای دیجیتال روش‌های زیادی دارد که لینک‌سازی مرتبط یکی از آن‌ها است. لینک‌سازی مرتبط هم به معنی قراردادن لینک مطالب یا محتواهای سایتتان در سایر سایت‌های معتبر، ایجاد بلاگ برای لنیک‌سازی داخلی و انتشار محتوا در فروم‌ها است. این کار اعتبار سایتتان را بالا می‌برد و گوگل به خاطر این موضوع رتبه بهتری به سایتتان می‌دهد.

چرا سایت های خبری باید از سئو استفاده کنند؟

اخبار ذاتا محتواهای زمان‌دار هستند و پس از گذشت زمانی مشخص، ارزش خود را از دست می‌دهند؛ بنابراین خدمات سئو به سایت‌های خبری کمک می‌کند تا کاربران به محض جستجو، محتوا یا صفحه‌ای از سایتتان مرتبط با جستجوی خودشان را در صفحه ببینند؛ بنابراین چنین موضوعی به خوبی می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای اهمیت استفاده از سئو برای صاحبان سایت‌های خبری باشد.

مزایای سئو برای سایت های خبری چیست؟

سئو برای سایت‌های مختلف، توان رقابت با رقبا، برجسته‌تر و بیشتر دیده شدن در صفحه نتایج موتورهای جستجو و افزایش هدفمند ترافیک ورودی را به ارمغان می‌آورد که هر کسب‌وکاری برای موفقیت در فضای دیجیتال به آن‌ها نیاز دارد؛ بنابراین اگر صاحبان سایت‌های خبری هریک از مزایای گفته شده را می‌خواهند باید از خدمات سئو سایت خبری استفاده کنند. 

راهی برای ارسال درخواست بهره‌مندی از مزایای سئو سایت خبری وجود دارد؟!

سپردن وظایف فعالیت‌های سئو سایت خود به تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM، راهی است که پیش روی شما برای بهره‌مند شدن از مزایای سئو و اقدامات مربوط به بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو است. برای سپردن این وظیفه هم فرم زیر در اختیار شما قرار دارد و با وارد کردن اطلاعات خود در آن می‌توانید درخواست خود را برای ما ارسال کنید. ما اینجا هستیم تا با استفاده از دانش خود، سایتتان را به وضعیت مطلوبی در موتورهای جستجو برسانیم.

چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM را برای خدمات سئو سایت خبری انتخاب کنیم؟

یکی از دلایل اصلی انجام چنین کاری این است که در خدمات سئو سایت خبری آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM، تیمی متشکل از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه وظیفه انجام فعالیت‌های سئو سایتتان را به عهده دارند و این تیم به‌طور مستمر وضعیت سایتتان را مورد بررسی و آنالیز قرار می‌دهد تا شما به اهداف خود در فضای دیجیتال برسید و بتوانید میزان کاربر مطلوب خود را به سمت سایتتان هدایت کنید.

ابهامات موجود در مورد سئو سایت خبری :

  • تاثیر انتشار محتوای زیاد بر سئو
  • چگونگی موفقیت سایت خبری در سئو
  • مراحل سئو سایت خبری
  • خدمات دیگر سئو سایت خبری

انتشار بیش از حد محتوا در سایت های خبری چه تاثیری روی سئو می‌گذارد؟

یکی از چالش‌هایی که ممکن است سایت‌های خبری به دلیل انتشار بیش از حد محتوا با آن مواجه شوند، احتمال زیاد تولید محتواهای تکراری است و اگر در یک سایت خبری، تعداد زیادی محتوای تکراری وجود داشته باشد، ممکن است آسیب‌های زیادی به رتبه و جایگاه سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو و به طور کلی سئو آن سایت وارد شود.

برای موفقیت سایت های خبری در سئو چه کارهای باید انجام شود؟

مهم‌ترین پارامترها در مورد موفقیت سایت‌های خبری در سئو این است که سایت بتواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند و کاربران هنگام کار با آن کم‌تر دچار سردرگمی شوند؛ بنابراین برای این منظور، فعالیت‌های سئو این سایت‌ها باید در راستای بهینه‌سازی ساختار و طراحی آن‌ها باشد.

مراحل سئو سایت خبری شامل چه اقداماتی است؟

یکی از اولین اقدامات مربوط به سئو سایت خبری آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM برگزاری یک جلسه با صاحبان این کسب‌وکارها است تا ما نیاز و خواسته شما را بشنویم. از جمله دیگر اقداماتی هم که در سئو سایت خبری انجام می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحقیق و شناسایی کلمات کلیدی
  • تدوین استراتژی و نقشه راه سئو
  • تحلیل و آنالیز سایت
  • انجام بهینه‌سازی داخلی و خارجی

در سئو سایت خبری به چه خدمات دیگری دسترسی دارید؟

آن چیزی که کاربران را به سمت سایت‌های خبری هدایت می‌کند، محتوا است؛ اما شما به چیزی بیش از بازدیدکننده نیاز دارید و آن‌ها باید به مخاطبان واقعی سایت خبری تبدیل شوند؛ بنابراین شما در کنار سئو باید از خدمات تولید محتوا نیز استفاده کنید و از طریق این خدمات، محتواهایی در صفحات مختلف سایتتان قرار بدهید که به خوبی می‌توانند نظر کاربران را جلب کنند.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره