سئو سایت صنعتی

پیچیدگی در ذات سئو است؛ اما در روی دیگر این پیچیدگی، ایجاد تجربه کاربری مطلوب و جلب اعتماد کاربران قرار دارد که به سایتتان کمک می‌کنند تا در صفحه نتایج موتورهای جستجو رتبه مناسبی به دست آورد.

در سئو سایت صنعتی آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM چه اقداماتی انجام می‌شود

search (1)

بهبود وضعیت سایت

گوگل منبع اصلی کاربران برای دسترسی به سایت انواع کسب‌وکارها است؛ بنابراین اگر سایت شما در این صفحه نتایج این موتور جستجو به کاربران نمایش داده نشود، سایت شما عملا ورودی نخواهد نداشت.

service (1)

انتقال اطلاعات مفید

کاربری که به سایت شما مراجعه می‌کند، باید در صفحات مختلف سایتتان به اطلاعات مفیدی در ارتباط با کسب‌وکار شما دسترسی داشته باشد؛ چون این موضوع به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند.

search (2) (1)

تولید محتوا براساس کلمات کلیدی

کلمات کلیدی بخشی از عبارت‌های جستجو شده کاربران در موتورهای جستجو هستند؛ بنابراین اگر شما محتواهایی براساس این کلمات در بخش بلاگ سایت صنعتی خود قرار بدهید، کاربری که آن کلمات را سرچ می‌کند، سایت شما را در صفحه نتایج می‌بیند.

search (1)

رابط کاربری آسان

دسترسی سریع و آسان به انواع خدمات سایت شما، یکی از فاکتورهایی است که در مراجعه مجدد کاربران و افزایش میزان ترافیک ورودی سایت‌تان نقش مهمی ایفا می‌کند؛ بنابراین اگر به دنبال دستیابی به چنین اهدافی هستید، باید کار کردن با سایتتان برای کاربران ساده باشد.

service (1)

سازگاری با موبایل

حجم زیادی از جستجوهای کاربران در فضای دیجیتال به موبایل اختصاص دارد. پس باتوجه به این موضوع بسیار مهم است که سایتتان با موبایل سازگار باشد و در این دستگاه به شکل مناسبی به آن‌ها نمایش داده شود.

چرا سایت های صنعتی باید از سئو استفاده کنند؟

نقش اصلی خدمات سئو در این سناریو، بهبود رتبه سایت ساختمانی شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو است؛ چون زمانی که شما می‌خواهید از طریق سایتتان، فروش، مشتری و درآمد بیشتری داشته باشید، در ابتدا سایت شما باید در صفحه نتایج گوگل رتبه مناسبی داشته باشد و کسب رتبه بهتر در صفحه نتایج گوگل دقیقا با بیشتر دیده شدن و افزایش ترافیک ورودی سایت برابر است. نقش دیگر سئو اینجا مشخص می‌شود که باوجود تعداد زیادی کسب‌وکار مشابه شما که در این حوزه فعالیت می‌کنند، برای متمایز شدن از رقبا باید استراتژی مناسبی داشته باشید که خدمات سئو سایت صنعتی این استراتژی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چه اقداماتی در مراحل سئو سایت صنعتی انجام می شود؟

شما برای بهبود وضعیت و رتبه سایت خود در موتورهای جستجو می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید، اما برای اینکه نتایجی مطابق انتظارتان از فعالیت‌های سئو سایت صنعتی خود بگیرید، باید از مجموعه اقدامات سئویی استفاده کنید که شما را به اهداف دلخواه‌تان می‌رساند که از جمله این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

search (1)

انتخاب موشکافانه کلمات کلیدی

کلمات کلیدی بیانگر نیاز واقعی کاربران هستند؛ بنابراین ما در این بخش از اقدامات سئو، برای شناسایی کلمات کلیدی از قدرتمندترین ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی کمک می‌گیریم.

service (1)

بررسی مسیرهای ورودی و لینک‌های سایت

کاربران زمانی که روی لینک‌های سایتتان کلیک می‌کنند نباید با صفحه خطای ۴۰۴ مواجه شوند؛ بنابراین در این بخش از خدمات سئو، لینک‌ها ورودی و قدیمی سایتتان را بررسی و اصلاح می‌کنیم.

search (1)

به‌روزرسانی محتوا

ممکن است امروز خواندن محتوایی که گذشته مشکل کاربران را رفع می‌کرده است، دیگر سودی برای آن‌ها نداشته باشد؛ بنابراین بسیار مهم است تا در سایتتان محتواهای به‌روز و جدید قرار بدهید. 

service (1)

طراحی کاربرپسند سایت

گوگل در رتبه‌بندی سایت‌ها ارزش زیادی برای نظر کاربران قائل می‌شود؛ بنابراین سایتتان باید به گونه‌ای طراحی شود که تجربه کاربری مطلوبی برای آن‌ها ایجاد کند.

همین حالا برای رسیدن به اهداف خود درخواست بدهید!

در مسیر رسیدن به اهداف‌تان در فضای دیجیتال ممکن است با چالش‌هایی مواجه شوید که باید تخصص لازم برای غلبه بر آن‌ها را داشته باشید. اما شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود در فرم زیر و انتخاب گزینه ارسال، وظیفه انجام تمام فعالیت‌های سئو سایت خود را به تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM بسپارید. 

در مورد سئو سایت صنعتی چه سوالاتی پرسیده اید:

  • نقش سئو در موفقیت کسب و کارها
  • کمک سئو به کسب و کارهای صنعتی
  • زمان مشاهده نتایج سئو سایت صنعتی

سئو تا چه اندازه در موفقیت کسب و کارهای صنعتی نقش دارد؟

سئو به این کسب‌وکارها کمک می‌کند تا محصولات خود را بیشتر در معرض دید کاربران واقعی خود قرار بدهند و زمانی که کاربران برای خرید محصول موردنظر به سایت آن‌ها مراجعه می‌کنند، بهترین تجربه کاربری را داشته باشند.

سئو سایت صنعتی چه کمکی به این کسب و کارها می کند؟

زمانی که سایت شما بیشتر در معرض دید کاربران واقعی قرار می‌گیرد، شما شانس بیشتری برای تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار دارید و اگر اطلاعات مفیدی در ارتباط با کسب‌وکار در اختیار آن‌ها قرار بدهید، شما کاربرانی در اختیار دارید که خودجوش کار تبلیغات کسب‌وکار شما را انجام می‌دهند.

چه زمانی می توانیم نتایج سئو سایت صنعتی را ببینیم؟

زمان مشاهده نتایج سئو بسته به نوع کسب‌وکارها متفاوت است و از آنجایی که سئو ذاتا فرآیندی پیچیده و زمان‌بر است، این مدت زمان می‌تواند تغییر کند. اما اساسا برای مشاهده نتایج سئو شما باید ۶ الی ۲۴ ماه صبر کنید.

آیا خودمان می توانیم سئو سایت ساختمانی را انجام دهیم؟

انجام فعالیت‌های سئو به صورت خودجوش مانند این است که شما برای درمان بیماری خود اقدام به خوددرمانی کنید و به پزشک مراجعه نکنید؛ بنابراین اگر می‌خواهید از فعالیت‌های سئو خود نتیجه بگیرید، پیشنهاد ما به شما این است که فعالیت‌های سئو خود را برون‌سپاری و با مجموعه‌های ارائه‌دهنده این خدمات همکاری کنید.

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره