همراه همیشگی HDM با توجه به احتمال بروز تاخیر در شارژ اکانت های گوگل ادز طی روزهای آتی، از اینکه با شکیبایی ما را همراهی میکنید سپاسگزاریم

هزینه سئو سایت و روش های محاسبه آن

اشتراک گذاری مقاله

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

آخرین تاریخ آپدیت: 8 اسفند 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه

8 اسفند 1402

اولین موضوعی که ممکن است با شنیدن نام سئو به ذهن بسیاری از افراد برسد این است که خدماتی گران قیمت و در عین حال بسیار پیچیده هستند و از آنجایی که استفاده از خدمات سئو برای فعالیت موثر در فضای دیجیتال برای کسب‌وکارهای مختلف به یک ضرورت تبدیل شده است؛ هزینه سئو سایت چالشی بزرگ برای صاحبان کسب‌وکارها خواهد بود. اما در مورد این موضوع باید بگوییم که هزینه سئو سایت بر اساس پارامترهای مختلفی محاسبه می‌شود؛ بنابراین تصور بالا بودن هزینه سئو یک سایت کاملا اشتباه است. پس اگر می‌خواهید از این خدمات استفاده کنید باید بدانید که محاسبه هزینه سئو به این صورت است که در ابتدا باید فعالیت‌هایی در راستای بهبود سئو سایت شما انجام شوند، مشخص شده و سپس بر اساس حجم این فعالیت‌ها هزینه انجام سئو سایت شما تخمین زده شود.

هزینه سئو سایت

چه عواملی در تعرفه بهینه سازی سایت شما نقش دارند؟

حجم فعالیت‌هایی که برای بهبود وضعیت سایت شما یا سایر کانال‌های ارتباطی شما با مخاطبان باید انجام شود، یکی از عواملی است که در هزینه خدمات سئو مربوط به کسب‌وکار شما نقش دارند. همزمان با خدمات سئو، فعالیت‌های دیگری در راستای بهبود وضعیت کسب‌وکار شما در فضای دیجیتال انجام می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خدمات محتوایی اشاره کرد.

علاوه بر حجم فعالیت‌ها، نوع خدمات مورد نیاز برای بهبود وضعیت کسب‌وکار خود در فضای دیجیتال، عامل دیگری است که در نحوه محاسبه هزینه خدمات سئو کسب‌وکار شما نقش دارد. یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در خدمات سئو انجام می‌شود، خدمات طراحی، پشتیبانی و مانیتورینگ سایت است. زمانی که شما سایت خود را در فضای دیجیتال راه‌اندازی می‌کنید، باید برای حفظ امنیت آن فعالیت‌هایی را به عنوان پشتیبانی داشته باشید.

پس با توجه به این موضوع و اینکه شما چه حجم فعالیت‌هایی باید برای تامین امنیت سایت خود انجام دهید، هزینه خدمات سئو مختص کسب‌وکار شما متغیر خواهد بود

تعداد افراد دیگر در پروژه سئو کسب‌وکار شما عامل دیگری است که در قیمت سئو نقش دارد. به‌علاوه زمانی که فعالیت‌های مربوط به بهبود سایت شما برای موتورهای جستجو انجام می‌شود، مدت زمانی که افراد به کار بر روی پروژه اختصاص می‌دهند هم در تعرفه خدمات سئو محاسبه می‌شوند؛ بنابراین علاوه بر تعداد افراد در پروژه، مدت زمانی که این افراد روی پروژه شما کار می‌کنند هم بر روی قیمت سئو تاثیرگذار هستند.

هزینه سئو سایت

از کجا خدمات سئو با بهترین تعرفه را دریافت کنیم؟

تا به امروز کسب‌وکارهای فراوانی در زمینه ارائه خدمات به کسب‌وکارهای مختلف در فضای دیجیتال شکل گرفته‌اند، به همین دلیل چالشی که بسیاری از کسب‌وکارها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، انتخاب مجموعه‌ای است که بهترین تعرفه بهینه سازی سایت را دارد. چون هزینه‌های خدمات آنلاین بایکدیگر متفاوت است و صاحبان کسب‌وکارها نمی‌توانند تشخیص بدهند که بابت دریافت بهترین خدمات سئو، باید هزینه کم یا زیادی پرداخت کنند. پیشنهاد ما به شما به عنوان راهکاری مناسب برای انتخاب خدمات سئو با بهترین تعرفه، خدمات سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM است. چون این آژانس در انواع خدمات خود به ویژه خدمات سئو، در هنگام مشخص کردن هزینه بهینه سازی سایت، تمام نیازهای آن کسب‌وکار را درنظر می‌گیرد و سپس هزینه مربوط به استفاده از این خدمات را به آن‌ها اعلام می‌کند. هزینه سئو سایت

قرارداد هزینه سئو سایت چگونه بسته می شود؟

پیشتر در مورد پارامترهای مختلفی که روی هزینه آمدن به صفحه اول گوگل یا تعرفه بهینه سازی سئو تاثیر می‌گذارند، صبحت کردیم. حال در ادامه قصد داریم تا در ارتباط با قرارداد سئو سایت توضیحاتی به شما عزیزان ارائه دهیم. در این قراردادها حجم فعالیت‌ها و تعداد ساعتی که کارشناس سئو برای بهینه‌سازی سایت شما اختصاص می‏‌دهند، در نظر گرفته می‌شود. البته اگر سایت شما برای اینکه در صفحه نتایج گوگل رتبه و جایگاه بهتری پیدا کند، به زمان زیادی نیاز داشته باشد، قرارداد هزینه سئو سایت که معمولا به صورت سالیانه بسته می‌شود، برای پروژه سئو شما شکل دیگری پیدا می‌کند.

سخن پایانی

در آخر این مقاله از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM باید بگوییم که سئو یکی از روش‌های پیچیده در عین حال مفید برای جذب مخاطب، افزایش فروش و بهبود وضعیت کسب‌وکارها در فضای دیجیتال است. به‌علاوه سئو فرآیندی بلندمدت بوده و نتایج مربوط به فعالیت‌های آن در بازه‌های زمانی طولانی قابل مشاهده هستند. اما برخلاف این پیچیدگی‌ها، سئو فعالیتی است که سرمایه‌گذاری روی آن، گزینه مناسبی برای کسب‌وکارها خواهد بود و کسب‌وکارهایی که به ویژه برای سایت خود دنبال نتایج پایدار هستند و می‌خواهند مدت زمان زیادی وضعیت مطلوب سایت خود را حفظ کنند، خدمات سئو باید انتخاب اول آن‌ها باشد. به این نکته هم توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید فعالیت‌های مربوط به سئو و بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو را انجام دهید. چون شما برای انجام فعالیت‌های سئو باید مهارت و تخصص لازم را داشته باشید، اما اگر انجام این فعالیت‌ها را به آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM بسپارید، تیم حرفه‌ای فعالیت‌های سئو سایت شما را انجام می‌دهند و با این کار خیالتان از بابت دریافت بهترین خدمات سئو راحت خواهد بود. در ارتباط با هزینه سئو سایت هم این نکته را بدانید که هیچ تعرفه و قیمت ثابتی برای این مدل خدمات آنلاین وجود ندارد و برای یک برآورد هزینه میانگین شما باید جداگانه پارامترهای مختلفی را بررسی کنید. البته هزینه سئو سایت بسته به اینکه شما یک کسب‌وکار کوچک یا بزرگ دارید و برای رسیدن به چه هدفی می‌خواهید از این خدمات استفاده کنید، می‌تواند کاملا متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره