اتومیشن اینستاگرام با manychat

اشتراک گذاری مقاله

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

آخرین تاریخ آپدیت: 11 تیر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه

11 تیر 1403

استفاده از اتومیشن پلتفرم ManyChat برای اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا در زمانی که حجم پیام‌ها بالاست، بتوانید پاسخ‌دهی را با سرعت بیشتری انجام دهید و متقاضیان بالقوه محصولاتتان را به مشتری تبدیل کنید. علاوه بر این، ManyChat با قالب‌های اتومیشن خود به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید میزان نرخ تعامل با محتوای خود را نیز افزایش دهید. در این محتوا مزایای این ابزار، نحوه ایجاد حساب کاربری و مراحل آن و کار با ابزار ManyCaht را یاد خواهیم گرفت. همچنین محبوب‌ترین قالب‌ها برای اتومیشن اینستاگرام را معرفی کرده‌ایم. اتومیشن اینستاگرام با manychat

مزیت ManyChat ابزار اتومیشن اینستاگرام

از مهم‌ترین مزیت ابزار ManyChat اینستاگرام برای کسب‌و‌کارها این است که می‌توانند به صورت خودکار و هوشمندانه با مشتریان خود در این پلتفرم تعامل کنند. این ابزار با ارائه چت‌بات‌های قدرتمند کمک می‌کند تا پاسخ سریع و دقیقی به مشتریان بدهیم و همین باعث افزایش تعامل و رضایت کاربران می‌شود. در نهایت، فروش و رشد کسب‌و‌کار را سرعت می‌دهد. می‌توانیم بگوییم که مزایای مهم این ابزار برای کسب‌و‌کارها موارد زیر است:
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • بهبود تجربه مشتری
  • افزایش تعامل و رضایت مخاطبان
  • تسریع فرآیندهای بازاریابی و فروش

اتومیشن اینستاگرام با manychat چگونه انجام می شود؟

مارکتینگ اتومیشن یکی از روش‌هایی است که خیلی از کسب‌وکارها برای بهبود عملکرد و افزایش سرعت در پروسه‌های روتین خود از آن استفاده می‌کنند که تا حد خیلی خوبی دقت در اجرا را افزایش می‌دهد. Manychat یکی از ابزارهایی است که به شما اجازه می‌دهد سیستم اتومیشن روی اکانت‌های اینستاگرام و فیسبوک خود پیاده‌سازی کنید. پیش از هرکاری، باید در نظر داشته باشید که اکانت اینستاگرام شما باید به یک اکانت فیسبوک متصل باشد.

مراحل ایجاد حساب کاربری در ManyChat و اتصال به اینستاگرام

  • در مرحله اول باید از طریق اکانت اینستاگرامتان در سایت ManyChat وارد شوید و اکانت‌های خود را به این پلتفرم متصل کنید.
  • ایجاد حساب کاربری در ManyChat بسیار ساده و سریع است. بعد از وارد شدن به سایت روی گزینه Get Started Free کلیک کنید. سپس می‌توانید از طریق حساب کاربری فیسبوک یا گوگل خود وارد شوید. بعد از وارد شدن نیاز است که حساب اینستاگرام خود را به این ابزار وصل کنید.
  • در این مرحله، باید حساب فیسبوک خود را به صفحه اینستاگرام مرتبط، وصل کنید. اگر قبلاً حساب فیسبوک خود را متصل نکرده‌اید، ابتدا باید وارد حساب فیسبوک خود شوید.
  • پس از اتصال حساب Facebook، لیستی از صفحات مرتبط با حساب شما نمایش داده می‌شود. صفحه‌ای که با حساب اینستاگرام کسب‌وکارتان مرتبط است را انتخاب کنید. دسترسی‌های مورد نیاز را به ManyChat بدهید تا بتواند به پیام‌ها و اطلاعات اینستاگرام شما دسترسی داشته باشد.
  • بعد از انجام تمامی مراحل اتصال اکانت‌ها، صفحه داشبورد این پلتفرم به شما نمایش داده می‌شود. از منو سمت چپ، وارد گزینه Automation شوید تا قالب‌های اتومیشن را مشاهده کنید. بعد از انجام این مراحل ManyChat حساب اینستاگرام شما را تایید می‌کند و اتصال برقرار می‌شود.

محبوب‌ترین قالب‌ها برای اتومیشن اینستاگرام

از بین تمامی قالب‌ها، محبوب‌ترین قالب‌ها برای اتومیشن اینستاگرام قالب‌های اتومیشن برای دایرکت و ریپلای استوری هستند. بعد از انتخاب هریک از این قالب‌ها، وارد صفحه مدیریت اتومیشین می‌شوید که باید پیام ارسالی و کلمه‌ای که به عنوان پیام اتومیشن در نظر دارید را تنظیم کنید و در نهایت با زدن دکمه Publish اتومیشن شما فعال خواهد شد.

جمع بندی اتومیشن کردن اینستاگرام یکی از اقدامات مهمی است که رضایت کاربران و مشتریان شما را به همراه دارد. یکی از ابزارهای جذاب و کاربردی برای این اقدام هم ManyChat است. در این مقاله نحوه ایجاد حساب کاربری، اتصال آن به اینستاگرام و نحوه کار با آن را یاد گرفتیم. تیم سوشال مدیا در آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM بهترین و سریع‌ترین روش‌های مدیریت اکانت‌های سوشال مدیا را به شما آموزش می‌دهد. برای دریافت مشاوره و دریافت خدمات سوشال مدیا، مراجعه به آژانس دیجیتال مارکتینگ HDMیکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره