همراه همیشگی HDM با توجه به احتمال بروز تاخیر در شارژ اکانت های گوگل ادز طی روزهای آتی، از اینکه با شکیبایی ما را همراهی میکنید سپاسگزاریم

اتومیشن اینستاگرام با manychat

اشتراک گذاری مقاله

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

آخرین تاریخ آپدیت: 19 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه

19 اسفند 1402

کاربرد اتومیشن اینستاگرام با manychat

استفاده از اتومیشن پلتفرم ManyChat برای اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا در زمانی که حجم پیام‌ها بالاست، بتوانید پاسخ‌دهی را با سرعت بیشتری انجام دهید و متقاضیان بالقوه محصولاتتان را به مشتری تبدیل کنید. علاوه بر این، ManyChat با قالب‌های اتومیشن خود به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید میزان نرخ تعامل با محتوای خود را نیز افزایش دهید.

اتومیشن اینستاگرام با manychat چگونه انجام می شود؟

مارکتینگ اتومیشن یکی از روش‌هایی است که خیلی از کسب‌وکارها برای بهبود عملکرد و افزایش سرعت در پروسه‌های روتین خود از آن استفاده می‌کنند که تا حد خیلی خوبی دقت در اجرا را افزایش می‌دهد. Manychat یکی از ابزارهایی است که به شما اجازه می‌دهد سیستم اتومیشن روی اکانت‌های اینستاگرام و فیسبوک خود پیاده‌سازی کنید. پیش از هرکاری، باید در نظر داشته باشید که اکانت اینستاگرام شما باید به یک اکانت فیسبوک متصل باشد. در مرحله اول باید از طریق اکانت اینستاگرامتان در سایت ManyChat وارد شوید و اکانت‌های خود را به این پلتفرم متصل کنید. بعد از انجام تمامی مراحل اتصال اکانت‌ها، صفحه داشبورد این پلتفرم به شما نمایش داده می‌شود. از منو سمت چپ، وارد گزینه Automation شوید تا قالب‌های اتومیشن را مشاهده کنید. از بین این قالب‌ها، محبوب‌ترین قالب‌ها برای اتومیشن اینستاگرام قالب‌های اتومیشن برای دایرکت و ریپلای استوری هستند. بعد از انتخاب هریک از این قالب‌ها، وارد صفحه مدیریت اتومیشین می‌شوید که باید پیام ارسالی و کلمه‌ای که به عنوان پیام اتومیشن در نظر دارید را تنظیم کنید و در نهایت با زدن دکمه Publish اتومیشن شما فعال خواهد شد. تیم سوشال مدیا در آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM بهترین و سریع‌ترین روش‌های مدیریت اکانت‌های سوشال مدیا را به شما آموزش می‌دهد. برای دریافت مشاوره و دریافت خدمات سوشال مدیا، مراجعه به آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره