نصب افزونه advanced editor tools

اشتراک گذاری مقاله

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

آخرین تاریخ آپدیت: 11 تیر 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه

11 تیر 1403

افزایش امکانات و ویژگی‌های ویرایش در ادیتور وردپرس به عنوان یکی از موارد حیاتی در بهبود کارایی وب‌سایت محسوب می‌شود. برای این کار، ابتدا نیاز است تا از اهمیت قسمت مقالات و نوشته‌ها در وب‌سایت خود آگاه شوید، زیرا این بخش به عنوان اصلی‌ترین محتوای هر وب‌سایتی تلقی می‌شود. یکی از بهترین افزونه‌ها که در این مورد به شما کمک می‌کند، Advanced Editor Tools است. در این مقاله به مهم‌ترین سوالات شما پاسخ می‌دهیم که عبارت است از:

  • کاربرد افزونه Advanced Editor Tools
  • آموزش نصب Advanced Editor Tools

کاربرد افزونه Advanced Editor Tools

برای رشد و بهبود سئو وب‌سایت، لازم است به نوشتن محتوایی با موضوعاتی مرتبط با کسب‌وکار خود بپردازیم. این محتواها نه تنها باید مفید و کاربردی باشند، بلکه باید بهینه شده و با استفاده از کلمات کلیدی مناسب بهبود یابند.

علاوه بر متن، استفاده از تصاویر و ویدئوها می‌تواند بهبودی چشمگیر در جذب توجه مخاطبان و افزایش اثربخشی محتوا داشته باشد. همچنین، استفاده از جداول نیز می‌تواند اطلاعات را به شکلی ساده و قابل فهم برای کاربران ارائه دهد.

بنابراین، در هنگام ایجاد محتوا، حتما باید به همه عناصر محتوایی از جمله ویدئو، صدا، جدول، تصاویر اینفوگرافیک و غیره توجه کرد تا محتوای گوناگونی ارائه شود و تجربه کاربری بهبود یابد.

یکی از نقاط ضعف اصلی ویرایشگر پیش‌فرض وردپرس این است که امکانات آن برای نویسندگان ناکافی است و گاهی اوقات نیازهای مختلف نویسندگان را برآورده نمی‌کند و نویسنده به امکانات بیشتری نیاز دارد. اما با استفاده از افزونه‌ها، این مشکل قابل حل است. افزونه‌ها می‌توانند امکانات ویرایشگر را گسترش دهند و ابزارهای جدیدی را به سایت ما اضافه کنند.

آموزش نصب Advanced Editor Tools

یکی از افزونه‌های پرطرفدار برای بهبود ویرایش محتوا و افزودن برخی امکانات در ویرایشگر پیش فرض وردپرس، Advanced Editor Tools است که قابلیت‌های جدیدی را به ویرایشگر اضافه می‌کند. این افزونه، قبلاً با نام TinyMCE Advanced شناخته می‌شد و با تغییر نام، همچنان امکانات بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد.

توسعه‌دهندگان با استفاده از این افزونه‌ها، در تلاش‌اند تا کاربران را در ایجاد محتواهای استاندارد و کاربردی، یاری کنند. این افزونه‌ها به دلیل مشارکت جامعه برنامه‌نویسان، می‌توانند امکانات جدیدی را به سایت وردپرسی ما اضافه کنند و باعث بهبود تجربه کاربری شوند.
بسیاری از نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا که با بخش نوشته‌ها و بلاگ‌های وب‌سایت‌های وردپرسی سرو کار دارند نیاز به امکاناتی از قبیل جداول دارند که بتوانند آن‌ها را با توجه به نیاز خود طراحی کنند و در نوشته‌ها قرار دهند در ادامه نمونه‌ای از جدول طراحی شده توسط این افزونه را برای شما آورده‌ایم:


پس از انتخاب سطر و ستون‌ها جدول برای شما طراحی می‌شود که می‌توانید سلول‌های آن را با توجه به نیاز خود پر کنید.


در ادامه با داشتن تنها مقدار کمی دانش برنامه نویسی می‌توانید جداول خود را به طور اختصاصی استایل دهی کنید یا اگر در این زمینه متخصص نیستید از تیم فنی و طراحی وب‌سایت پروژه خود کمک بگیرید .

در ادامه می‌توان گفت یکی از آسان‌ترین کارها در وردپرس برخلاف خیلی از سیستم‌های مدیریت محتوای دیگر ، نصب افزونه کردن افزونه هاست. برای نصب افزونه چندین روش وجود دارد که در این آموزش دو روش متداول نصب افزونه را برای شما توضیح  می‌دهیم.
1) روش اول جستجوی نام افزونه در مخزن وردپرس:

 اگر افزونه مد نظر ما افزونه ی رایگانی باشد که در مخزن وردپرس وجود دارد، برای نصب آن افزونه ابتدا در منو مدیریت وردپرس به بخش افزونه‌ها رفته و در قسمت جستجو، نام افزونه را وارد کرده و آن را در مخزن جستجو می‌کنیم بعنوان مثال ما Advanced Editor Tools را وارد کرده و جستجو می‌کنیم.


2) روش دوم دانلود افزونه
در روش دوم می‌توانیم با سرچ کردن نام افزونه در گوگل، افزونه را از سایت وردپرس دانلود کنیم:
پس از دانلود افزونه می‌توانیم آن را از بخش بارگزاری افزونه در پیشخوان وردپرس > افزونه‌ها > افزودن افزونه تازه >  بارگزاری افزونه، افزونه را بارگزاری و نصب کنیم.

نتیجه گیری

در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM افزونه‌ها و راهکار‌های بسیار زیادی برای ارتقا و بهبود محتوای وب‌سایت وجود دارد، در اغلب بخش‌های وب‌سایت با بهره گیری و استفاده درست از انواع زبان‌های برنامه نویسی می‌توان نیاز به یک ماژول و یا المان خاص رو برطرف کرد اما گاهی اوقات بهتر است که بجای استفاده از کدنویسی از افزونه‌های کاربردی که برای ساخت و اجرای سایر بخش‌های وب‌سایت مفید هستند استفاده شود که باعث بهینه بودن کدهای استفاده شده در سایت و سرعت در اجرای بخش‌های مختلف می‌شوند و افزونه Advanced editor tools یکی از بهترین افزونه‌ها برای ارتقا امکانات ویرایشگر وردپرس می‌باشد که در بخش محتوای سایت برای نویسندگان می‌تواند بسیار کاربردی بوده و آنان را در جهت توليد محتواي جذاب‌تر ياری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نوزده =

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره