همراه همیشگی HDM با توجه به احتمال بروز تاخیر در شارژ اکانت های گوگل ادز طی روزهای آتی، از اینکه با شکیبایی ما را همراهی میکنید سپاسگزاریم

چگونه رتبه اول گوگل شویم؟

اشتراک گذاری مقاله

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

آخرین تاریخ آپدیت: 8 اسفند 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه

8 اسفند 1402

حرکت در مسیر رتبه اول گوگل شدن، مانند بندبازی کردن است و تنها یک طناب مرز میان شکست و موفقیت شما را تعیین می‌کند. چون در هر قسمت از مسیر اگر خطایی از شما سربزند به پایین سقوط خواهید کرد و تمام زحمات شما به باد خواهد رفت. اما زمانی که به انتهای طناب برسید، شوقی وصف‌ناپذیر را تجربه خواهید کرد. شاید جمله بالا فضا را کمی دراماتیک کرده باشد، اما باید بگوییم که برای بودن در بین رتبه برترهای گوگل، هدایت کردن حجم زیادی از کاربران در فضای دیجیتال به سمت سایت خود و اینکه انتخاب اول تعداد از کاربران باشید، باید فعالیت‌های مستمری در ارتباط با بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو انجام دهید. چگونه رتبه اول گوگل شویم؟

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم ؟

در اینجا قصد داریم تا در طی یک فرآیند سه مرحله به سوال چگونه در سرچ گوگل اول باشیم پاسخ بدهیم و در ابتدا می‌خواهیم از این جنبه به سوال بالا نگاه کنیم که چرا باید در صفحه اول نتایج گوگل حضور داشته باشید. از آنجایی که حدود ۸۷ درصد از کاربران در فضای دیجیتال برای دسترسی به محتوا یا سایت موردنظر خود از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند؛ بنابراین اگر سایت شما در صفحه نتایج این موتور جستجو رتبه مناسبی داشته باشد، سایت شما سهم زیادی از این جستجوها را به خود اختصاص خواهد داد. در مرحله دوم به این سوال شما پاسخ خواهیم داد که چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاوریم. شما می‌توانید برای قرارگرفتن در صفحه اول گوگل فارسی از روش‌های مختلفی استفاده کنید، اما موثرترین روشی که شما می‌توانید از آن برای رسیدن به چنین هدفی استفاده کنید، سئو و تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است. پیشنهاد ما برای اینکه سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید، استفاده از خدمات سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM است. ما در این مدل از خدمات آنلاین برای شروع فعالیت‌های سئو مربوط به سایت مشتریان، ابتدا پیش از هر اقدامی با برگزاری یک جلسه مشاوره سئو رایگان نیاز و هدف آن کسب‌وکار از انجام سئو را شناسایی می‌کنیم و سپس براساس آن‌ها مسیر راه و استراتژي سئو آن کسب‌وکار را تدوین می‌کنیم. درواقع این کار باعث می‌شود تا جنبه‌های مختلفی از هر کسب‌وکار برای شروع فعالیت‌های بهینه‌سازی سایت آن‌ها برای موتورهای جستجو، مورد بررسی قرار بگیرد و حجم فعالیت‌هایی که باید در راستای بهبود وضعیت سایت آن کسب‌وکار انجام شود، به درستی اندازه‌گیری می‌شوند. پس برای اینکه به هدف کسب رتبه اول گوگل دست پیدا کنید، شما استراتژی مناسبی در اختیار خواهید داشت تا ضمن غلبه بر چالش‌های موجود در فضای دیجیتال و بررسی فعالیت‌های رقبای خود، فرصت‌های موجود در بازار فعالیت خود را شناسایی کنید و از این فرصت‌ها به عنوان یک مزیت رقابتی برای سبقت گرفتن از رقبای خود استفاده کنید. در مرحله بعد به ارائه توضیحاتی در خصوص هزینه کسب رتبه اول گوگل خواهیم پرداخت. چگونه در سرچ گوگل اول باشیم ؟

هزینه آمادن به صفحه اول گوگل چقدر است ؟

سئو به تنهایی رتبه سایت شما در صفحه نتایج را بهبود می‌دهد، به همین دلیل اگر شما می‌خواهید در جایگاه اول گوگل قرار بگیرید یا سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل به کاربران نمایش داده شود، شما باید از خدماتی دیگر در کنار آن استفاده کنید. پس باتوجه به این موضوع هزینه آمادن به صفحه اول گوگل چیزی بیش از استفاده از بهترین تکنیک‌های سئو برای بهبود رتبه سایت خودتان در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل است. اگر قرارگرفتن در صفحه اول گوگل فارسی را مانند یک پازل بزرگ درنظر بگیریم، زمانی این پازل بزرگ کامل می‌شود که شما علاوه بر سئو، تحقیق کلمه کلیدی مناسبی انجام بدهید، براساس یک استراتژی مناسب محتواهای باکیفیتی در ارتباط با آن کلمات کلیدی تولید و در صفحات مختلف سایت خود منتشر کنید و در نهایت، محتواهای خود را مطابق با جستجوهای کاربران در موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید. پس باتوجه به موارد گفته شده هزینه آمدن به صفحه اول گوگل براساس نیاز شما به خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، محاسبه می‌شود و فعالیت‌هایی که در ارتباط با هریک از این خدمات توسط نیروی انسانی انجام شود، می‌تواند در میزان هزینه‌ای که باید بابت استفاده از خدماتی که شما را به صفحه اول گوگل می‌آورند، تغییر ایجاد کند.

کسب رتبه اول گوگل

چرا کسب رتبه اول گوگل همچنان مهم است ؟

اینکه شما برای افزایش حجم ترافیک ورودی سایت خود مهم است که در صفحه نتایج گوگل رتبه و جایگاه مناسبی داشته باشید، دلیل محکمی برای این است که کسب رتبه اول گوگل همچنان برای کسب‌وکارهای فراوانی اهمیت دارد. همچنین آمارهای وب‌سایت از خبر این موضوع می‌دهند، سایت‌هایی که در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارند، نرخ کلیکی بیش از ۶۷ درصد ایجاد می‌کنند. به‌علاوه اگر سایت شما این میزان نرخ کلیک داشته باشد و کاربران زیادی از سایت شما بازدیدکنند، شما شانس بیشتری برای تبدیل کردن آن‌ها به مخاطبان اصلی کسب‌وکار خود خواهید داشت. ضمنا اگر در صفحه نتایج موتورهای جستجو در مقایسه با رقبای خود، رتبه بهتری داشته باشید یا در صفحه نتایج در جایگاه بالاتری از آن‌ها قرار بگیرید، جذب مخاطب جدید، فرآیند راحتی برای شما خواهد بود. البته نتایج کسب رتبه اول گوگل تنها به مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، محدود نیست و در بلندمدت اگر شما بتوانید همین جایگاه خود در صفحه نتایج را حفظ کنید یا ارتقا بدهید، شما می‌توانید تغییرات چشمگیری در میزان فروش و مشتریان خود مشاهده کنید و مسیر فعالیت موثر در فضای دیجیتال را راحت‌تر طی کنید.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM باید مجددا به این موضوع اشاره کنیم که اگر درگذشته تجربه ناموفقی از سئو و تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو داشته‌اید، باید به شما بگوییم که این تجربیات ناموفق تا ابد همراه شما نخواهند بود و شما بار دیگر می‌توانید با انتخاب مجموعه‌ای معتبر برای دریافت این مدل خدمات آنلاین، تجربه خوب و موفقی از فعالیت در فضای دیجیتال برای خودتان رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره