همراه همیشگی HDM با توجه به احتمال بروز تاخیر در شارژ اکانت های گوگل ادز طی روزهای آتی، از اینکه با شکیبایی ما را همراهی میکنید سپاسگزاریم

Kwfinder چیست و چه کاربردی دارد؟

اشتراک گذاری مقاله

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

آخرین تاریخ آپدیت: 21 شهریور 1402
زمان مطالعه: 6 دقیقه

21 شهریور 1402

کی دبلیو فایندر (KWfinder) ابزاری برای تحقیقات کلمات کلیدی است. این ابزار با استفاده از موتورهای جستجویی که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا کلمات کلیدی مورد نظر خود را با سرعت بالایی چه در حوزه‌های مختلف جمع‌آوری نمایید.

کی دبلیو فایندر - Kwfinder

اغلب کسب و کارهای فعال در فضای دیجیتال به دنبال آن هستند تا زمانی که کاربران کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارشان را در موتورهای جستجو سرچ می‌کنند، به راحتی دیده شوند. به همین دلیل انتخاب کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای رسیدن به این هدف است. در واقع می‌توان گفت انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای گرفتن رتبه در موتورهای جستجو به بازاریابی شبیه است، اما هرگز به نوع دیجیتال آن شبیه نیست.

به‌علاوه کی دبلیو فایندر (Kwfinder) بر اساس شاخص‌های زیر، کلمات کلیدی را پیشنهاد می‌دهد:

  • میزان سرچ کلمات کلیدی و ترند هر کدام
  • سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت در آن
  • میزان PPC موجود در حوزه مورد نظر

Kwfinder در چه حوزه هایی کاربرد دارد؟

شما می‌توانید برای سئو یا ایجاد کمپین جستجوی پولی (adwords) از ابزار Kwfinder استفاده کنید. در واقع این ابزار به متخصصین در حوزه خدمات سئو و خدمات Ads این امکان را می‌دهد تا کلمات مورد نظر خود را بر اساس حجم جستجو (فعلی و تاریخی)، هزینه تخمینی هر کلیک در جستجو غیر ارگانیک (پولی) جمع‌آوری نمایند. شاخص PPC در این ابزار نشان دهنده میزان رقابت در حوزه Ads و همچنین شاخص KD نشان‌دهنده میزان رقابت در حوزه SEO است.

باید دقت داشته باشید اگر در حوزه Ads فعالیت می‌کنید، داده‌های این ابزار چیزی بیش از ابزار رایگان google keyword planner در اختیار شما قرار نخواهد داد. اما در حوزه سئو و برای کسانی که تحقیقات کلمات کلیدی زیادی در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

Kwfinder چه ویژگی هایی دارد؟

به این موضوع اشاره کردیم که کی دبلیو فایندر (Kwfinder) ابزاری ساده برای جستجوی کلمات کلیدی است. از جمله ویژگی‌های این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جستجوی کلمه کلیدی

هنگامی که یک یا چند کلمه کلیدی را داخل کی دبلیو فایندر (Kwfinder) بارگذاری می‌کنید، ابزار بلافاصله در ارتباط با آن کلمات، شاخص‌های زیر را به شما نشان می‌دهد:

روندها (Trends): نموداری از میزان جستجو کلمه کلیدی در 12 ماه گذشته

جستجو: تعداد تخمینی جستجوها در ماه برای کلمه کلیدی در کشور و زبان مورد نظر

 CPC: هزینه تخمینی که به ازای هر کلیک برای نمایش آن کلمه کلیدی با استفاده از جستجوی پولی پرداخت می‌شود.

PPC: شاخص دشواری جستجوی پولی از 0 تا 100 که سطح رقابت در تبلیغات گوگل را نشان می‌دهد.

The Keyword Difficulty: عددی از 0 تا 100 است که نشان می‌دهد رتبه‌بندی برای یک کلمه کلیدی چقدر دشوار است.

کی دبلیو فایندر - Kwfinder

* سختی کلمه کلیدی با استفاده از کی دبلیو فایندر (Kwfinder) بر اساس پروفایل بک‌لینک (سئو خارجی) سایت‌های برتر در صفحه اول SERP یا اولین صفحه نتایج جستجو برای کلمه کلیدی محاسبه می‌شود.

آپلود کلمات به صورت انبوه یا گروهی

این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا لیستی از کلمات کلیدی را برای تجزیه و تحلیل وارد کنند. در این حالت، ابزار کلمات دیگری را پیشنهاد نداده و تنها کلماتی که درون لیست هستند را براساس شاخص‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کند. به‌علاوه شما می‌توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را بر اساس یکی از پنج معیار مرتب کنید که این موضوع باعث می‌شود تا انتخاب کلمات کلیدی برای اضافه کردن به سایت، کار راحتی برای شما باشد.

کی دبلیو فایندر - Kwfinder

جستجوی دامنه

با این ویژگی، شما قادر خواهید بود کلمات کلیدی سایت‌های مختلف را به راحتی شناسایی کنید. در واقع این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با شناسایی کلمات کلیدی سایت‌های رقیب نقاط قوت و ضعف آن‌ها را تشخیص بدهید و با توجه به آن‌ها کلمات کلیدی کارآمدتری برای سایت خود انتخاب نمایید.

کی دبلیو فایندر - Kwfinder

تصویر بالا نمونه جستجوی دامنه برای وب‌سایت innovell.com را نشان می‌دهد که دامنه مورد نظر با چه کلمات کلیدی در صفحه نتایج جستجو (SERP) نمایش داده شده است.

ایجاد لیست

یکی از ویژگی‌های جذاب این نرم‌افزار که تحقیق کلمات کلیدی را برای کاربران به شدت تسهیل می‌کند، ایجاد لیست‌های مختلف و افزودن کلمات کلیدی به هر فهرست در حین این فرآیند است.

کی دبلیو فایندر - Kwfinder

Kwfinder به شما این امکان را می‌دهد تا لیست کلمات کلیدی را با چند کلیک ساده ایجاد کرده و از طولانی شدن یک لیست واحد جلوگیری نمایید. ضمنا شما می‌توانید لیست‌ها را با کپی کردن در کلیپ بورد یا با دانلود به عنوان یک فایل CSV ذخیره کنید.

ادغام با سایر ابزارهای Mangools

هنگامی که در ابزار کی دبلیو فایندر (Kwfinder) یک حساب کاربری دارید، سایر ابزارهای Mangools نیز با همان اشتراک قابل استفاده خواهد بود. این ابزارها به شما امکان بررسی صفحات نتایج جستجو، رتبه‌بندی کلمات کلیدی و وضعیت بک‌لینک ها را می‌دهد که در نتیجه می‌توانید سایت‌های مختلف را بر اساس معیارهای مختلف محک بزنید. در ادامه برخی از این ابزارها را معرفی خواهیم کرد.

 KWFinder: ابزار تحقیق کلمات کلیدی که در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته است.

 SERPChecker: صفحات نتایج جستجو را اسکرپ (Scrape) کرده و نمایش می‌دهد.

 SERPWatcher: ابزار رتبه‌بندی که رتبه دامنه مورد نظر را در کلمات کلیدی مختلف بررسی می‌نماید.

 LinkMiner: ابزار تجزیه و تحلیل بک‌لینک‌ها با استفاده از داده‌های پایگاه داده Majestic SEO

 SiteProfiler: ابزار معیار سایت که داده‌ها را از Alexa ،Majestic و Moz جمع‌آوری می‌کند.

آیا کی دبلیو فایندر (Kwfinder) ابزار ساده ای برای تحقیق کلمات کلیدی است؟

KWFinder از جمله ساده‌ترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به حساب می‌آید که کاملا کاربر محور بوده و استفاده از آن بسیار ساده است. به این صورت که کاربر کلمه یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد می‌کند و بلافاصله لیستی از کلمات کلیدی مرتبط یا مکمل را با نمای کلی از معیارهای هر کدام دریافت می‌نماید.

به‌علاوه این ابزار حجم جستجوی تخمینی، قیمت کلیک، سطوح ترافیک تخمینی و سختی PPC و SEO را ارائه می‌کند تا شما را در انتخاب کلمات کلیدی موردنظرتان کمک کند.

ضمنا KWFinder به صورت خودکار با SERPWatcher ابزاری که به شما امکان می‌دهد نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی را ببینید، نیز ادغام می‌شود.

همچنین شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با دیگر ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی مقاله «ابزار تحقیق کلمه کلیدی چیست»‌ را مطالعه کنید.

قیمت اکانت کی دبلیو فایندر (Kwfinder) چگونه محاسبه می شود؟

قیمت ابزار KWFinders براساس میزان استفاده در روز محاسبه می‌شود و این مقدار برای مجموعه ای از ابزارها کاملاً مقرون به صرفه است. ارزش افزوده این محصول بیشتر در طراحی و تجربه کاربری است زیرا داده‌های آن عمدتاً از منابع دیگر جمع‌آوری می‌شوند.

کی دبلیو فایندر - Kwfinder

باتوجه به توضیحاتی که داده شد قیمت این ابزار کمی بالاست. اما با توجه به اینکه قیمت شامل دسترسی به مجموعه کامل Mangools می‌شود، برای افرادی که از دیگر ابزارهای Mangools استفاده کنند، به صرفه خواهد بود. البته این ابزار 10 روز استفاده آزمایشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که اگر چه عملکرد آن کمی کندتر از نسخه پولی است اما برای تست و آزمایش کاملا مفید خواهد بود.

پشتیبانی کی دبلیو فایندر (Kwfinder) به چه صورت است؟

در قسمت Help ابزار KWFinder منابع مکتوب زیادی جهت راهنمایی وجود دارد. به‌علاوه هنگامی که ماوس را روی هر یک از معیارهای این ابزار قرار دهید، توضیحات خلاصه‌ای از آن معیار به شما نمایش داده می‌شود.

کی دبلیو فایندر - Kwfinder

اگرچه این ابزار راهنمای خوبی را ارائه داده است، اما کی دبلیو فایندر (Kwfinder) نیز یک ابزار بصری است که نیاز به توضیح زیادی ندارد.

اگر راهنمای این ابزار پاسخگوی چالش‌های شما نبود، شما برای سوالات پیشرفته‌تر می‌توانید از طریق ایمیل با پشتیبانی کی دبلیو فایندر (Kwfinder) در تماس باشید.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM باید بگوییم که Kwfinder ابزاری کاربردی برای تحقیقات کلمات کلیدی است که به‌طور قابل توجهی می‌تواند روند تحقیقات کلمات کلیدی و در نتیجه تصمیم‌گیری برای انتخاب کلمات مناسب را تسریع نماید. به‌علاوه این ابزار محیطی کاربرپسند و ساده دارد که استفاده از آن بسیار راحت است.

ضمنا اگر چه این ابزار داده‌های خود را از منابع مختلف مانند google keyword planner دریافت می‌کند و از قیمت بالایی برخوردار است اما قابلیت یکپارچه‌سازی با دیگر ابزارهای Mangools را دارد و پکیجی کامل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ بنابراین بیشتر برای متخصصین SEO مناسب است.

بنابراین اگر به دنبال ابزاری کاربردی برای تحقیق کلمات کلیدی و به‌طور کلی تجزیه و تحلیل سایت خود از نظر SEO هستید، Kwfinder گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

۰۲۱-۸۸۶۹۰۸۱۸

درخواست مشاوره